Nu gerai, perfrazuosiu, 95% situacijų, kai ašis iš vis gali turėti kažkokią įtaką (atmetus paspaudžiau stabdį - sustojau). FWD taip sukonstruotos, kad beveik bet kokioje situacijoje pirma nuplaukia priekis. Taip atsitikus, natūraliai atleidžiamas gazas, kas grąžina sukibimą. Dar kartą pabrėšiu - kasdieniam, nepatyrusiams draiveriui. Turint įgūdžių santykis visiškai kitoks. "FX" wrote in message news:j4nt94$4b5$1@trimpas.omnitel.net... Bullshit... kuom tas FWD geriau 95% avariniu situaciju??? Ka FWD geriau stabdo? Pats sustoja ant raudonos ar ishvazhiavimo y pagrindiny kelia??? Nusishnekate ponas konkrechiai... FX "MindX" wrote in message news:j4npm2$vtf$1@trimpas.omnitel.net... Kasdieniam draiveriui 95% avarinių situacijų geriau FWD , tik likusiems 5% atvejams gali pagelbėti RWD specifika(+įgūdžiai) "Dainiushas" wrote in message news:j4npdr$vae$2@trimpas.omnitel.net... labai teisingai kabutes padėjai :) On 09/13/2011 05:18 PM, MindX wrote: > Dėl to vėliau FWD ir laikomos "saugesnėmis" mašinomis > > "Dainiushas" wrote in message news:j4no9e$trg$4@trimpas.omnitel.net... > > FWD paprastai vėliau "nurauna". Ir tada išsigraibyt jau būna sunku > > > On 09/13/2011 05:05 PM, MindX wrote: >> Arba atvirkščiai, atleidus gazą, svorio balansas persimes į priekį ir >> bus dar smagiau. O su FWD atleidus gazą nutrauksi įgimtą understeer'ą. >> Taip kad priklauso nuo situacijos. >> >> "Edvinas" wrote in message news:j4nnci$sv0$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2011-09-13 16:52, Dainiushas rašė: >>> būna situacijų, kai nepadeda ir automatizmas. Tuo labiau, automatizmas >>> labiausiai efektvus IMHO su RWD. Su FWD, AWD reikalingos reakcijos >>> truputį prieštarauja instinktams.... >> >> Tiesa. Auto kiek sumėčius, natūrali žmogaus reakcija yra atleisti gazą. >> RWD atveju tai yra kaip tik tai ko reikia, ko nepasakysi nei apie FWD, >> nei AWD... >