Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-13 21:19:11
o yra tikslas aikint?
kai jau n kartu buvo paaiskinta?
paaiskinta kad visais 100 proc atveju- tai nera butina ir tai nera auksine taisyke.
taciau stabdymas varikliu niekada nepakenks.
kai tuo tarpu stabdymas ismynus sankaba kartais gali tureti itaka o labai retais atvejais- net labai didele ar lemiama itaka.
ir kad gerau suformuoti tinkamus igududzius, tam kad prireikus jie gali pagelbet.

visa tai buvo n kartu pamineta- kokia prasme dar kart ta man rasyt buvo?

ot nepch, daryk tu sau kaip tik nori.