zieminis stabdymo budas vasara neturi jokiu minusu, todel nematau prasmes keist iprocius :) "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4nikt$m9m$1@trimpas.omnitel.net... > jei tikslas kuo greiciau sustot.. tai px tas tavo ijungtas 5 ar 6 begis.. > stabdis iki dugno.. veikia abs.. vairu bandai isvengt kliuties.. cia nekalbu > apie leda... > o riedet iki sviesiko su ijungtu begiu.. gerai.. kaladeles taupai..nu dar > kazkas sake apie gamtos tausojima.. bet nesnekekit apie max sukibima ir apie > min stabdymo kelia.. nes nei vaziuojant nuo sviesiko prie sviesiko, nei > ekstremaliam stabdyme tai neturi ytakos.. kalbu ne apie leda.. > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:j4nia7$lq4$1@trimpas.omnitel.net... >> pries kliuti ismyninet begi yra laiko gaisimas ir stabdymo kelio >> ilginimas. Laisvu begiu vaziuoju minimaliai. Iproti leme supratimas, kad >> sustabdyt vaziuojant laisvu yra sunkiau. >> >> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >> news:j4nhn5$l05$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai cia apie vaziavima sraute(gazuoji.. atleidi gaza ir taip stabdai).. o >>> ne >>> apie vaziavima ir stabdyma pries sviesofora ar kliuti.. >>> >>> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >>> news:j4nhhf$kot$1@trimpas.omnitel.net... >>>> mieste pakanka 3-4. Vaziuoji 3-4 ir stabdai varikliu + stabdziais. Kai >>>> masina beveik sustoja, ismini begi :) >>>> >>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>> news:j4ngvc$jvh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu blin nesitiki, kad pats jungineji prie kiekvieno sviesiko nuo >>>>> 5->...1 >>>>> >>>>> " >>> >