Tai vat, kad tas gazo atleidimas puikiai veikia kacergoj ant asfalto, o kokiu 2 begiu ant slapio sniego, to stabdymo varikliu buna per daug,ratai slysta ir masina vaziuoja posuky tiesiai :( "MindX" wrote in message news:j4pu8e$d3q$1@trimpas.omnitel.net... Atleidi gazą, tada priekinė ašis stabdo varikliu, svoris persimeta į priekį, sukibimas padidėja, mašina nebeslysta. Aš dar kaire koja pastabdyčiau labai švelniai, kad lengvai pabėgtų galas, bet čia reikia įgūdžių, todėl nerekomenduoju. Ir dar viską gali sugadinti abs'as. "Jonas" wrote in message news:j4poge$4e2$1@trimpas.omnitel.net... Kaip su fwd su gazu ant sniego/ledo susigrazint pabegusia priekine asi? Ta prasme atleki sukt I kaire, suki, masina pradzioj lyg sukasi, o poto nenumaldomai ima slyst link desinio bordiuro? As asmeniskai isminu sankaba, kad duot ratam laivai suktis, nes kukliom fizikos ziniom, kai ratam nereikia stabdyti/greiteti, tada jei turi diziausia sonini sukibima. Bet gal yra teisingesniu budu? "MindX" wrote in message news:j4nq07$in$1@trimpas.omnitel.net... Jei reziumuojant - ant sauso asfalto stabdyt tiesiai varikliu tik dėl kuro ekonomijos. Saugumui įtaka nedidelė (na nebent auto be ABS). Esant slidžiam keliui - siūlyčiau iš viso laisvą naudoti tik sustojus, niekad negali žinoti, kada staigiai prireiks gazo sugražinti "pabėgusią" kurią nors ašį. O važiuodamas laisvu - gazo po koja neturi. "Pi." wrote in message news:j4npm4$vti$1@trimpas.omnitel.net... :) tai reziumuot gali? stabdyti varikliu ir stabdziu pedalu - padidinam sukibima ir sumazinam stabdymo kelia, nei kad stabdydami tik stabdziais? pergazavimai suprantu stabdymo efektyvumui neturi itakos? "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message news:j4npfa$vi9$1@trimpas.omnitel.net... > Prie šviesoforų, kad įgūdžių neprarast, ant ežerų ralio dar neuždirbau. > > "Pi." wrote in message news:j4np4o$v3j$1@trimpas.omnitel.net... > > gerai kai trys kojos.. > cia prie sviesoforu taip darai ar ezeru raly?:) > > > "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message > news:j4np1i$uvc$1@trimpas.omnitel.net... >> Aha tik dar ir stabdau paprastai tuo pat metu. >> >> "Pi." wrote in message news:j4nokh$uer$1@trimpas.omnitel.net... >> >> as tik pasitikslinius.. cia kai perjungi begi.. ant laisvu nugazuoji?:) >> >> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >> news:j4nodq$u6l$1@trimpas.omnitel.net... >>> Aš naudoju, tik ne sinchronizatorių taupymo sumetimais. >>> >>> "Pi." wrote in message news:j4nnsd$tie$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o! pasirodo toks stabdymas dar ir kenkia automobiliui. ar is cia esanciu >>> ir >>> taip stabdanciu "peregazovkes" naudoja?:) >>> >>> >>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>> news:j4nnob$tcp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Užtat sinchronizatoriai "nesitaupo". Nebent su peregazovkėm, bet jų >>>> niekas nemoka ir nenaudoja. >>>> >>>> "KEdas" wrote in message news:j4nn4i$skf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 2011.09.13 14:52, Pi. rašė: >>>>> o kam to reik? kaladeles taupyt? >>>> >>>> Kaladėles ir kurą taupyti. Tuo pačiu ir lakstymo poreikis dingsta – >>>> atsiranda noras iš anksto prognozuoti sustojimus ir judėti kuo >>>> tolygesniu greičiu. >>>