Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: MindX
Data: 2011-09-14 14:57:49
Apsispręsk: "variklis stabdo.. apie tai nieks nesigincija" vs. "variklio 
stabdymas yra 0". Kur dingsta jėga, kurią pats pripažinai, nuspaudus 
stabdžių pedalą ?



> Aš prisikabinau tik dėl to kad tau "variklio stabdymas yra 0" bei prie to, 
> kad anot tavęs neįmanoma vienu metu stabdyti ir mėtyti pavaras. Taip kad

yra 0 kai laikai nuspaudes stabdzio pedala.. skaityt ismok,  ir kad
neimanoma saibu metyt stabdant irgi niekur nesakiau.. tik klausiau nauda to
kame? paskaityk dar karta ka tau raso?

> nekišk argumentų apie stabdymo kelią. Kitaip pradėsiu kalbėti apie 
> stabdymą posūkyje, kur varikliu gali keisti stabdymo/greitėjimo santykį 
> tarp ašių, ir tt.

pasnekek.. ar tu manai, kad cia esi vienas protingas ir tokia tema tik
vienas supranti..?:)


>
>
> "Pi."  wrote in message news:j4q3bi$l4q$1@trimpas.omnitel.net...
>
> karoce issukant uodegas visi:) pradedant pjezu, baigiant tavim.. variklis
> stabdo.. apie tai nieks nesigincija.. bet nepadidina sukibimo.. o del
> stabdymo kelio sutrimpejimo irgi mitas.. nes kai spaudi stabdi.. tai ratus
> stabdo ne variklis.. o stabdziai.. netiki? vaziuodamas paspausk 
> stabdzius..
> uz 1s ismink sankaba.. ar maziau stabdys? mano subjektyvia nuomone ir
> atliktu bandymu.. stoja lygiai taip pat.. aisku.. laboratorinemis 
> salygomis
> gal ir atsirastu koks nors mm skaicius, bet realiame gyvenime, nei tu, nei
> as to nepajusime..
>
>
> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
> news:j4q2vv$kk0$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja stabdyme. 
>> Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, bet jei labai 
>> grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio nuostoliai skaičiuojami ~15 
>> proc. Labai spekuliuojant galima dalinti per pusę ir sakyti, kad 4 
>> cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu.
>>
>> "Pi."  wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos 
>> naudoji,
>> tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir
>> nesumazina stabdymo kelio..
>>
>>
>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>> news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant 
>>> varikliu ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti.
>>>
>>>
>>> "Pi."  wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> tfu.. siulei ant 90..  visi kiti zodziai lieka tie patys..
>>>
>>>
>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
>>> news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>o atbulini jei ikisciau?
>>>> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso asfalto 
>>>> gal ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju ar tai butu 
>>>> saugus stabdymas:)
>>>>
>>>>
>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave 
>>>>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius.
>>>>>
>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> tai skaityk dar syki...
>>>>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats pabandyk..
>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>> nuspades
>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.."
>>>>>
>>>>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja nuo 
>>>>> gazo..
>>>>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 begi.. 
>>>>> nu
>>>>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats..
>>>>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. 
>>>>> nepavyko
>>>>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip pat...
>>>>>
>>>>>
>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką jauti. 
>>>>>> prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint.
>>>>>>
>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme kistti 
>>>>>> nuo 5
>>>>>> iki 2, kai tikslas sustoti?  o kad imanoma, tai as zinau.. ir kartais 
>>>>>> pats
>>>>>> taip darau..
>>>>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su 
>>>>>> keliu-trumpeja
>>>>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas..
>>>>>>
>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau daviau 
>>>>>>> linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O ar tu nuo 
>>>>>>> 5 iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu į posūkį 
>>>>>>> įvažiuot, nebedidelis skirtumas.
>>>>>>>
>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme?
>>>>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. 
>>>>>>> sankaba ir
>>>>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu begiu=didesniu 
>>>>>>> greiciu..
>>>>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai jis 
>>>>>>> stabdo
>>>>>>> stabdziais..
>>>>>>>
>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo 
>>>>>>>> ~120 sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : 
>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>>> nuspades
>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes..
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>>>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest 
>>>>>>>>> letesni begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk ka 
>>>>>>>>> pajautei ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko 
>>>>>>>>> nepasikeite...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir 
>>>>>>>>>> taip paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. 
>>>>>>>>>> nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli 
>>>>>>>>>> koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio 
>>>>>>>>>> pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto kai nuspaudi stabdi.. 
>>>>>>>>>> variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, kad neuzgestum ir 
>>>>>>>>>> nebutu dar blogiau..
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% 
>>>>>>>>>>> apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio 
>>>>>>>>>>> komponuotės, nes viso automobilio svorio centras stabdant 
>>>>>>>>>>> "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo pradžioj davus 
>>>>>>>>>>> papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar labiau "užkraunam" 
>>>>>>>>>>> priekinius ratus ir galim efektyviau stabdyt.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka
>>>>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik 
>>>>>>>>>>>>>> stabdžiais, bet ir
>>>>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, 
>>>>>>>>>>>>>> todėl
>>>>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl 
>>>>>>>>>>>>>> galimas
>>>>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. 
>>>>>>>>>>>>>> Sorry, bet tai
>>>>>>>>>>>>>> elementari fizika...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias 
>>>>>>>>>>>> bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad 
>>>>>>>>>>>> tavo auto stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas 
>>>>>>>>>>>> varikliu.
>>>>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o 
>>>>>>>>>>>> as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia 
>>>>>>>>>>>>>>> sita dalyka
>>>>>>>>>>>>>>> ir kaip...
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>