Mano auto - AWD su užsiblokuojančiu tarpašiniu diffu. Negalima kad priekis ir galas vienoda jėga stabdytų - tuomet pastabdžius prieš bet kurį posūkį, automobilis automatiškai statosi šonu ir posūkį reikia įveikt valdomu slydimu. Nes galiniai ratai blokuosis - jų stabdymo jėga bus lygi priekinių ratų, o sukibimas su asfaltu - daugiau kaip 2 kart mažesnis. "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4o9qk$j96$1@trimpas.omnitel.net... > o jei AWD:) tai isvis stabdziu nereikia.. variklis visus keturis stabdys > ir neleis uzsiblokuoti ratams .. ir taip uztikrins max sukibima.. > elementaru juk.. > >> >> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias bilekur >> bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo auto stabdziai >> per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu. >> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as vien >> stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos. >> >> p.s. apie fizika praleidai proga patylet. >> >>>> >>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>>> o yra tikslas aikint? >>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>>> >>>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>>> >>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>>> >>>>> >>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita dalyka >>>>> ir kaip... >>>>> >>> >> >