Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-06 12:27:37
"Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message news:hpeu9r$mg2$1@trimpas.omnitel.net...
> hehe su baikeriais bandei pataikyt i jautria vieta? XUJ! :)
agha:)
> ok, paradai let it be, bet Gender loops ir kt pan. reiskiniai - gausiai perlenkta... nes taip netruksim ir iki "Turejo diedukas zhila ozhkele..." privalomo kurso pradineje :)

visi shitie mokymai darzheliuose ir pan yr bandymas vaikams nuo mazhu dienu rodyt, kad tokiu zhmoniu yra ir nieko chia nepadarysi - kad nebutu, kaip vyresnems kartoms dabar, kai staiga perejom nuo 'sovietu sajungoje sekso nera' iki 'oj kaip yra, o dar yra ir tokio' ;) - taigi tas realybes hsokas matyt kai kam kelia nemotyvuota agresyvu pasiprieshinima. Ish ko minta paradintojai - jei visiems butu px, pedikas kolega, ar mokytojas mokykloj, ar seimo narys - nebutu reikalo jiems paradintis - taigi chia uzhstrigimas cikle gaunasi. Jie paradinasi, kad visuomene juos priimtu, visuomene nepriema, nes tie kurvos paradinasi (na gerai, ne del to - tiesiog visuomene bijo, kad jie gali uzhkrest gejishkumu, na, jei vaikis pamates gejus neprades apie anusus svajot, tai blyn, bent jau praustis ir save prizhiuret prades  - o chia jau vienas zhingsnis iki pediko!!!=)