Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-09 13:18:52
O gal tipo ta definicija turėtų būti "savo būtį suvokianti ir laisvai
rinktis galinti esybė" ? Fig susijusi su kūnu, be kurio aišku nieko nieko
daugiau būt negali? ;)

Ir šiaip, gal gali nurodyti kokį rimtesnį šaltinį, kuriuo remiantis
pažodinis 2000+ metų senumo belekiek kartų versto teksto pažodinis
interpretavimas yra protingo žmogaus vertas užsiėmimas? Bo juokingai
kiektais atrodei kątik ;) Turbūt beveik, kaip aš :)