Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: locked
Data: 2010-04-10 12:01:34
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:hpmkp6$oa9$1@trimpas.omnitel.net...
> jei tu apieliuoji i mano posta o.astronomy - tai jis buvo tik minties
> eksperimentas - nieko neturintis bendro su realiu pasauliu

nemaciau dar

> jei tu bent isivaizduoji kokio dydzhio yra mums zhinoma visata - kur ten
> rasti vietos dievuliams? o jei ir egzistuoja kazkokie padarai anapus
> visatos - mes jiems esam - net nezhinau, kaip tai ivardint - kaip
> patalynes erkes lyginant su pauksciu tako galaktika - tik as cia labai jau
> padidinu patalynes erkes... jie net negaletu isivaizduoti, kad mes
> egzistuojam, o ka jau kalbet apie kazkokias maldas, aukas, mishias, ar
> atstovus spaudai krushanchius berniukus...
> tiesiog, kad suprastum, ape kokius dydzhius mes kalbam
> http://www.youtube.com/watch?v=17jymDn0W6U

nezvelk taip i visus is auksto lyg vieninteliss geriausiai issilavines
butum.
bent man tai sito aiskint nereikia, senai domiuosi daug i ta puse, cia as
labiau tau (ir sau, nes situo klausimu mes +- vienodu nuomoniu) norejau
primint apie tai, sukau link kazko ala "kaip tokios mazos supistos erkes
gali detis esa bent kazkiek objektyvios teigti apie kazko buvima ar
nebuvima", ir voobshche manyti kad mes teisingai perceive'inam realybe kad
kazka spresti net apie zymiai paprastesnius dalykus. nu o jeigu apie
dydzius, tai velgi juk tai reliatyvu, ypac jei imant kad visata begaline.