Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-19 17:06:15
> p.s. justina tai tas acc kur as tuo metu prisedau. jei ka.

VA DABAR tai aš savim didžiuojuos :) Taip gražiai išrišt, kas yra kas... mmm 
=)~ Obvious tro... tpfu, Naras is obvious :)

Err... kokį faktą? Permečiau straipsnelio pradžią akimis, krito į akį 
mintis, pakartojau - nes visiškai su ja sutinku. Ką ir kur aš verčiau į 
faktą - nesupratau :)

"Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message 
news:hqhhn2$3se$1@trimpas.omnitel.net...
> kurioj vietoj sita jumoro doze tu pavertei i fakta?
> p.s. justina tai tas acc kur as tuo metu prisedau. jei ka.
>
> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message 
> news:hqhh1h$2kk$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man ypač patiko "Žinoma, galima ginčytis, kiek lenkų religingumas yra 
>> tikras ir kiek – tik parodomasis, tačiau įvairūs statistiniai rodikliai 
>> akivaizdžiai implikuoja mintį, kad kuo daugiau vienoje vietoje lenkų, tuo 
>> didesnė tikimybė religingumo demonstravimui pasiekti iškrypėlišką lygį."
>>
>> Dar paprašysi, kad krecionizmą ginčiau ir kokią kitą fanatišką nesamonę 
>> kartočiau? :) STFU & GTFO.
>>
>> Justina V2 :)
>>
>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message 
>> news:hqhfir$vlc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> cia dar irgi pasiskaityk. su jumoru perteikta, bet teisybe. jezus 
>>> kristus yra vilniaus savivaldybes vyr vadovas shefas ir karalius.
>>> http://www.negerove.lt/category/religija/
>>>
>>> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hqh47i$ck9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> a) Prašau nurodyk, kur parašyta, kad visuomenės grupė, kurią vienija 
>>>> bendri interesai, negali/neturėtų/jiems draudžiama dalyvauti politinėje 
>>>> veikloje? IMO tai demokratinėje valstybėje yra priešingai - tokie 
>>>> dalykai yra skatinami.
>>>>
>>>> b) 20 metų taip stumia savo požiūrį ir vis dar nesugebėjo prastumti nei 
>>>> vieno su konstitucija prasilenkusio įstatymo... o gal tu matei tokių? 
>>>> gal surasi pavyzdžių?
>>>>
>>>> c) konstitucija įtvirtina religijos laisvę. Tu nusprendei, kad jos 
>>>> nebėra? Jei žmogus šia savo laisve atvirai naudojasi - jam negalima 
>>>> būti seimo nariu/ministru?
>>>>
>>>> Dėl kreacionizmo - tu visiškai teisi, ten gerų gerų absurdų yra :) Ir 
>>>> man pačiam smagu pasipizdavot iš jų... Iš kito galo - sunku, kai tave 
>>>> priskiria prie jų ir tikisi, kad aš jų "požiūrį" ginsiu. Aš mieliau 
>>>> ginčiau FSM idėjų dėstymą mokykloje, nei neišsilavinusių religinių 
>>>> fanatikų iš mid-usa sapaliones.
>>>>
>>>> Pasiklausiau fone to video... oh cmon... geriau išsirink kokią temą iš 
>>>> čia http://www.thethinkingatheist.com/refuting_the_bible.html ir būtų 
>>>> galima plačiau kažkuo pasidomėt. Atsakinėt į protinga veido išraiška 
>>>> dėstomus argumentus kurie skamba maždaug taip:
>>>> "HOW DID NOAH BUILD THE ARK?
>>>> Noah was six hundred years old when the floodwaters came on the earth. 
>>>> And Noah and his sons and his wife and his sons' wives entered the ark 
>>>> to escape the waters of the flood.
>>>> Genesis 7:6 (Eight people 600 years old built a watercraft the size of 
>>>> a football stadium with only felled trees and pitch?)"
>>>>
>>>> Prirašyk "OMG OMG MEGA HAXXXX" ir bus tikrai į toną pataikyta :)
>>>>
>>>> Tu rimtai nori, kad aš paimčiau 2k+ metų senumo knygą, ją pažodžiui 
>>>> interpretuočiau ir aklai tuo tikėčiau? Rimtai?
>>>>
>>>> Dar pridėk, kad Zeitgeist tau atrodo rimtas filmas ir kad labai laukei 
>>>> Zeitgeist 2 :)
>>>>
>>>> "malantys į miltus" AronRa ir thunderf00t .... OMG OMG OMG....  :) 
>>>> Naras - jūsų pusėj irgi yra tokių kaip aš !!!! :D
>>>>
>>>> Made my monday morning:)
>>>>
>>>> "Justina" <justina@irishsetter.lt> wrote in message 
>>>> news:hqc1s3$npg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Aiskiai pasakyta, religija ir politines institucijos lietuvoje yra 
>>>>> atskirtos. Todel grupe, stumianti save kaip krikscionishka I valdzia 
>>>>> ar prastuminejanti savo poziuri tiesiogiai prasilenkia su 
>>>>> konstitucija.
>>>>>
>>>>> dar tau filmukas. man patinka tavo argumentai, tai se paziurek. Tiesa, 
>>>>> gal vel suvesi ant "neisilavinusio kazkokio piemenio filmuko"? bo butu 
>>>>> idomu paziureti tavo pasiekimu sarasa ir palyginti su situo, ar AronRa 
>>>>> ar thunderf00t'u ar panasiais zmonem, kurie paskyre savo laisva laika 
>>>>> maldami I miltus tokiu "afygienai proto bokstu" bahuriuku kaip tu 
>>>>> argumentus.
>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=xfZFsXfCy6s&feature=PlayList&p=D566FEE6FB6A1280&playnext_from=PL
>>>>> enjoy. cia yra keli tavo taip pamineti fakteliai.
>>>>>
>>>>> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hq9og0$tiu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Konstitucija liepia man su savo požiūriu eiti nx?
>>>>>>
>>>>>> Valstybė (bent jau demogratinė) nelabai gali būt atskirta nuo savo 
>>>>>> visuomenės, tuo pačiu ir nuo grupių visuomenėje, kurios nori kažką 
>>>>>> nuveikti, kažką pakeisti. Ir tai leidžiama VISOMS grupėms 
>>>>>> (konstitucijos/įstatymų apibrėžtose ribose ir/ar būdais). Tai kodėl 
>>>>>> aš turėčiau eiti nx? Ir dar su didžiąja dalimi visuomenės, 
>>>>>> įvardinančios save krikščionimis?
>>>>>>
>>>>>> Tu įžiūri kažkokių rimtų įstatymais/konstitucija uždraustų ryšių tarp 
>>>>>> bažnyčios ir krikščionių visuomenėje? Pavyzdžiais gal? (hint: vaikų 
>>>>>> tvirkinimai čia būtų ŽIAURIAI ne į temą)
>>>>>>
>>>>>> Tiesa, dar apie diskriminaciją:
>>>>>> http://www.esnaujienos.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=1558:16-europos-gyventoj-teigia-buv-diskriminuojami&catid=82:visuomens-informavimas-ir-vieoji-nuomon&Itemid=98
>>>>>> Ištrauką tinginčiam:
>>>>>> Lietuvos duomenys
>>>>>> Tyrimo duomenimis, paplitusią diskriminaciją dėl lyties Lietuvoje 
>>>>>> įžvelgia 33 % šalies gyventojų, dėl amžiaus - 59 %, dėl religijos ar 
>>>>>> įsitikinimų - 14 % (ES vidurkis - 39 %), dėl neįgalumo - 50 %.
>>>>>>
>>>>>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hq9m6p$qbs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> so yra paprastai. pamirshai kad tavo cia pavyzdyje ishvardinti 
>>>>>>> punktai eina nx, nes pagal tavo sakoma KONSTITUCIJA musu konkreciai 
>>>>>>> valstybe yra atskirta nuo religijos ir negali buti itakojama todel 
>>>>>>> tokios grupes IR TU galit eiti nx su tokiu poziuriu.
>>>>>>> aiskiau pasidare? tavo zodziais tau paaiskinau.
>>>>>>>
>>>>>>> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:hq9bl1$89h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Narai, tu žiūrėk truputį kitaip: bažnyčia vienija visuomenės grupę 
>>>>>>>> su savo įsitikinimais. Poxui, kokia tų įsitikinimų 
>>>>>>>> kilmė/priežastis. Demokratinėje visuomenėje tokios grupės TURI 
>>>>>>>> teisę ir netgi pareigą tvarkyti visuomeninį gyvenimą (tobiš 
>>>>>>>> įstatymai) taip, kaip jiems atrodo normalu, nepažeidžiant 
>>>>>>>> konstitucijos. Tai yra jų pažiūros, ne daugiau. Tu su jom 
>>>>>>>> nesutinki - puiku, turi tokią teisę. Suburk savo grupę ir keisk 
>>>>>>>> kaip nori tu. Gali šviest, mokyt, daryt laidas, lot gedimino 
>>>>>>>> prospekte, ką nori (įstatymų ribose).
>>>>>>>>
>>>>>>>> Trumpai atsakymas į " kaip tu tokius vadini?" - vadinu visuomenės 
>>>>>>>> grupe/dalimi, kurią vienija tam tikros pažiūros. Ir tau belieka tai 
>>>>>>>> toleruoti ir jei nori/gali keisti.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jei diskriminacija dėl religijos tikrai yra tokia didelė problema, 
>>>>>>>> tai arba:
>>>>>>>> a) Lt pilna tokių mėmių negalinčių pasirūpinti savimi ir tik 
>>>>>>>> garsiai lot mokančių, KAIP TU, arba
>>>>>>>> b) teismai būtų pilni bylų dėl diskriminavimo religijos pagrindu.
>>>>>>>> Kolkas tokių bylų matau vienetus, taigi išvada viena iš dviejų:
>>>>>>>> a) problemos dėl religinės diskriminacijos yra mažos ir nevertos 
>>>>>>>> varginimosi teisme arba jų išvis nelabai yra.
>>>>>>>> b) problemų dėl religinės diskriminacijos yra daug, bet visi 
>>>>>>>> nuskriaustieji yra mėmės, kurie negali už save pastovėti arba moka 
>>>>>>>> tik garsiai loti nesąmones, i.e. realiai ant tos diskriminacijos 
>>>>>>>> jiem dzin (kitaip tokios apatijos negalėčiau paaiškinti)
>>>>>>>>
>>>>>>>> So, kaip yra?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:hq71sj$1h0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Klausyk, o tai jei tiki fejom ir seneliais salciais? ir taip 
>>>>>>>>> nuosirdziai tiki? Ir stato kitus zmones itakojancius dalykus ant 
>>>>>>>>> to? ir panasiai bando veikti gyvenima? kaip tu tokius vadini? kuo 
>>>>>>>>> jie skiriasi nuo tikinciu dievu?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hq6u82$rmv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> "Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hppnoq$hvl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> O kai kazhkas arogantishkai ima aishkinti, kad jis zhino, kas 
>>>>>>>>>>> musu laukia po mirties, kas sukure visata ir kt. ir jis tai 
>>>>>>>>>>> zhino ish senoves zhydu mitu ir padavimu knygos - na kaip galima 
>>>>>>>>>>> I toki zhmogu zhiureti rimtai?
>>>>>>>>>> Ehe, is kart atmetam arogancija. Dazniausiai zmones aiskina ne 
>>>>>>>>>> kas ju laukia po mirties, o _kuo jie tiki_, kas laukia ju po 
>>>>>>>>>> mirties. Ir pasakojimas apie tai dazniausiai buna bandymas 
>>>>>>>>>> perteikti minti, o ne itikinti/paveikti.
>>>>>>>>>> Tu taip pat kazkuo tiki, kas bus po mirties. Aisku ne 
>>>>>>>>>> rojumi/pragaru, bet kazkuo manau tiki. Ir tai telieka 
>>>>>>>>>> _tikejimas_, nes kas laukia po mirties nieks nezinome.
>>>>>>>>>> Dar karta, kiek is kitos puses. Religingi zmones nezino, kas ju 
>>>>>>>>>> laukia po mirties, jie tiki tuo, ka sako ju religija. Tu 
>>>>>>>>>> identiskai nezinai, kas taves laukia po mirties, tik tiki, kad 
>>>>>>>>>> bus belenkas, tik ne tai, ka sako kokia nors religija, nes 
>>>>>>>>>> religija yra nesamone:)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> O kaip i tokius zmones ziureti? Normaliai. Yra daugybe zmoniu, 
>>>>>>>>>> kurie nesutinka su mano nuomone (nesvarbu kokiu klausimu), as su 
>>>>>>>>>> daugelio nuomone nesutinku. Tai yra naturalu, normalu ir as juos 
>>>>>>>>>> naturaliai priemu.
>>>>>>>>>> Tik tu kazkodel bandai is karto sukisti juos i 
>>>>>>>>>> 'protingi/neprotingi' remus, mol 'kvaileliai, Dievu kazkokiu 
>>>>>>>>>> tiki'.. Sioje vietoje vietoje arogancija yra tavo zodziuose.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>
>>>
>
>