Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-08 12:02:57
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:hpk5gi$4kn$1@trimpas.omnitel.net...
> ne tai kad nori atsiimt, bet taip kaip nori atsiimt ir kad net amerike
> pradeda kistis i situos reikalus...
> o kodel pavyzdziui motina terese ne keiksmazodis, o zydas juo tapo
> (keiksmazodziu) ir turbut palestinoj tai dar didesnis keiksmazodis... idomu
> kodel...
> iki po pietu :) idomi diskusija

gal todel, kad niekad nieko nepasidomejom - pasidomek nuodugniau motinos tereses veikla, pasidomek, prashau, tada pasakyk, man, kaip ji gali buti ne keiksmazhodis.

Kaip gali but zhmogus, pasmerkes (o taip) miriop belekiek zhmoniu, ne tik myriop, bet ir kanchioms (nes pasak shitos psichopates, kanchia yra tikriausias kelias i dieva). Surinkusi belekiek pinigu ish zhmoniu vargshams ji nedave nieko, nes pasak jos neturtas yra dievo dovana - taigi beveik visos jai suaukotos leshos nugule vatikano saskaitose - kuriam kaip zhinia pinigeliu labiausiai truksta.
http://www.secularhumanism.org/library/fi/hitchens_16_4.html
http://www.youtube.com/watch?v=9WQ0i3nCx60 (1-3)
ir t.t.