Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-09 17:15:23
Norėjau pradėti tokio vieno įžeisto žmogaus mintimi:
"Ir siaip priesh pradedamas izeidineti zmogaus intelektualinius sugebejimus, 
prasyciau ivertinti, ar nenustebsit nuo stabdymo kelio. Bo zinai kaip ten 
buna, sedi sau baloj ir mastai, kaip cia taip, kad pukaliuka skauda." (c) 
Naras

Išrink iš to straipsnelio kelias pastraipas, nes jį visą sudirbinėt jam per 
didelė garbė ir laiko gaila :) plius gi "idiotai" ir "ligoniai" gali 
suklysti ir pradėt sudirbinėt tas vietas, kuriose net tavo nuomone 
"perlenkta lazda". O gal dar ir šaltiniu pasidalinsi?

Nors tiesą pasakius http://www.lietuvos.net/istorija/katalikai/ tai labai 
žiaurus variantas. Fanatikam reikėtų pasiskaityti, kad bent klaidų nekartot.

"Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message 
news:hpn6ip$n2b$1@trimpas.omnitel.net...
> Hm. pradekim nuo to, kaip "Baznycia" ir katalikybe atejo i lietuva .. cia 
> siaip pradziai.
> vienzo va puse velnio straipsnelis, aisku kai kur perlenkta lazda, bet 
> dauguma punktu teisingai atitinka.
> Ir siaip priesh pradedamas izeidineti zmogaus intelektualinius 
> sugebejimus, prasyciau ivertinti, ar nenustebsit nuo stabdymo kelio. Bo 
> zinai kaip ten buna, sedi sau baloj ir mastai, kaip cia taip, kad 
> pukaliuka skauda.
>
> Matyt, kad absoliučią daugumą žiniasklaidos kontroliuojantys katalikai 
> jaučiasi visagaliais šalies ir valstybės šeimininkais, galinčiais žeminti 
> visus, kurie jiems kažkuo neįtinka.
>
> Dažnai galima išgirsti: „Tikri (visi) lietuviai yra katalikai“, „Lietuva – 
> Marijos žemė“ ir pan. Jei žiniasklaidoje girdime žodį „tikintieji“, tai 
> beveik visada turimi omenyje katalikai, jei „bažnyčia“, tai katalikų 
> bažnyčia, jei „bažnyčios hierarchai“ – tai būtent Romos Katalikų bažnyčios 
> funkcionieriai, tarsi Lietuvoje nebūtų kitokių tikinčiųjų ar bažnyčių.
>
> Šiuo atveju nesvarbu, kad katalikybę savo religija įvardina dauguma 
> lietuvių – išaukštinant katalikus, visi kiti yra, tegul ir netiesiogiai, 
> pažeminami. Juk iš teiginio, kad Lietuvoje (ar, pagal Jozefą Racingerį, 
> visame pasaulyje) tėra viena „tikra“ bažnyčia – Katalikų bažnyčia, seka, 
> kad visos kitos yra „netikros“, antrarūšės, nepilnavertės.
>
> Neretai katalikai ir atvirai tyčiojasi iš lietuvių, išpažįstančių kitas 
> religijas, pravardžiuoja juos sektantais, pagonimis ir kitais panašiais 
> daugelio Lietuvos katalikų taip mėgstamais pašiepiamais ir įžeidžiamais 
> žodžiais.
>
> Pastoviai pasigirsta užgaulūs vieši katalikų pareiškimai ir pasirodo 
> straipsniai žiniasklaidoje, (pavyzdžiui, „sektantai“ „tvirkina vaikus“, 
> „veda iš kelio jaunimą“, „griauna moralę“ ir pan.), kuriais paprastai 
> išreiškiamas pasipiktinimas ne kokiais nors nusikaltimais ar teisiškai 
> pripažintu amoraliu elgesiu, o tuo, kad kitos religinės bendruomenės 
> išpažįsta savo kitokias nei katalikiškas vertybes ir tas vertybes 
> propaguoja tarp vaikų ir jaunimo. Tokiais pasisakymais ir straipsniais 
> lietuviai viešai juodinami, žeminami ir įžeidinėjami tik už tai, kad 
> elgiasi pagal savo sąžinę.
>
> Katalikų bažnyčia faktiškai yra tapusi Lietuvos valstybine bažnyčia
> Gausios katalikų faktinės privilegijos išaukština juos tarp kitų religinių 
> grupių. Katalikų bažnyčiai ypač dideliais mastais perleidžiamas valstybės 
> turtas, netgi tas, kurį katalikai kažkada įsigijo apiplėšdami kitų 
> tikėjimų žmones. Katalikams pastoviai skiriamos milijoninės lėšos iš 
> Lietuvos biudžeto, daug kartų didesnės už paramą kitoms religinėms 
> bendruomenėms.
>
> Katalikybė faktiškai turi išskirtines teises ir nevaržomai dominuoja 
> valstybinėse mokyklose. Tikybos kursas čia beveik vienareikšmiškai reiškia 
> katalikybę, būtent katalikybės propagavimas yra visokeriopai remiamas ir 
> finansuojamas. Kitų religijų vaikai tik formaliai gali pasirinkti savo 
> tikėjimo dėstymą, realiai dažniausiai jie to pasirinkimo neturi.
>
> Katalikai mokytojai neretai įvairiai priekabiauja prie katalikiškosios 
> tikybos nepasirinkusių moksleivių ir jų tėvų, kartais psichologinis 
> smurtas vaikams tampa nebepakeliamu.
>
> Dauguma aukščiausių valstybės pareigūnų kiekviena proga demonstruoja savo 
> katalikiškumą filmuodamiesi mišių, pamaldų ir kitokių katalikiškų ritualų 
> metu, nors pagal savo duotas priesaikas turėtų vengti susisieti su kokia 
> nors viena religine grupe, ypač su užsienio valstybės kontroliuojama 
> religine organizacija.
>
> Katalikiški ritualai (sveikinimai, maldos pusryčiai ir pan.) dažnai 
> finansuojami ar reklamuojami valstybės biudžeto lėšomis.
>
> Daug valstybinių švenčių: Kalėdos, Velykos, „mergelės“ Marijos dangun 
> ėmimo diena ir Joninės, – arba grynai katalikiškos, arba pažymimos pagal 
> Katalikų bažnyčios tradicijas, ir jų oficialus šventimas valstybiniu mastu 
> yra tiesioginis įžeidimas tiek visiems lietuviams ne krikščionims, tiek 
> stačiatikiams, kurie norėtų švęsti savo šventes pagal savo bažnytinį 
> kalendorių. Dar labiau lietuvius ne katalikus diskriminuoja tai, kad 
> katalikiškos kulto apeigos yra atlikinėjamos kaip oficialios valstybinės 
> ceremonijos.
>
> Visus Lietuvos valstybės įteisintus ne katalikų pažeminimus sunku ir 
> suskaičiuoti, jų skaičius kiekvieną dieną auga, kaip ir pačių 
> agresyviausių katalikų fanatikų akiplėšiškumas.
>
> Kariuomenėje viešpatauja katalikų kapelionai
> Ne katalikai yra ciniškai diskriminuojami Lietuvos kariuomenėje, kur 
> katalikai karo kapelionai pastoviai organizuoja ir pravedinėja 
> įvairiausias religines ar pusiau religines katalikiškas ceremonijas, 
> neretai žeminančias ir įžeidžiančias ne katalikus.
>
> Tokio pobūdžio organizacijose, kaip kariuomenė, teisė nedalyvauti 
> religinėse apeigose tėra simbolinė, nes nuo būrio atsiskyrę kariai 
> rizikuoja patekti karininkų nemalonėn ir patirti kareivių katalikų smurtą. 
> Kariškiams pastoviai tenka dalyvauti ir valstybiniuose katalikiškuose 
> ritualuose, pavyzdžiui, mišiose valstybinių švenčių proga.
>
> Todėl valstybės vertimas atlikti karinę prievolę diskriminuoja, įžeidžia 
> ir pažemina Lietuvos jaunuolius ne katalikus. Greičiausiai būtent visiškas 
> krašto apsaugos sukatalikinimas nulemia tai, kad dauguma jaunimo laiko 
> nesugebėjimą išvengti karinės tarnybos neapsukrumo, provincialumo, 
> moralinio nesubrendimo ar tiesiog kvailumo požymiu.
>
> Katalikų bažnyčios skiriami kapelionai yra formaliai įteisinti ir 
> policijoje bei kai kuriose Lietuvos universitetuose, kur, matyt, greitai 
> irgi galutinai įsitvirtins religinė diskriminacija.
>
> Katalikybę išaukštinanti Lietuvos valstybinė simbolika diskriminuoja ir 
> įžeidžia ne tik ne katalikus
> Gausūs istoriniai Katalikų bažnyčios nusikaltimai prieš kitų tikėjimų 
> lietuvius ir netgi šimtmečiais vykdytas lietuvių tautos genocidas vis dar 
> nėra oficialiai pasmerkti, apie juos beveik neužsimenama mokykliniuose 
> vadovėliuose.
>
> Dar daugiau, didžiausios su katalikybės vėliava įvykdytos niekšybės ir 
> nusikaltimai prieš lietuvių tautą yra paskelbti oficialiais Lietuvos 
> valstybės simboliais. Visų pirma, tai karalius Mindaugas, Vilniaus katedra 
> ir herbas.
>
> Pirmasis katalikų apkrikštytas Lietuvos valdovas Mindaugas yra padarytas 
> oficialiu Lietuvos valstybingumo simboliu nors gavo karaliaus karūną už 
> tai, kad atidavė pusę tuometinės Lietuvos žemių, tarp jų – visą Žemaitiją, 
> kalavijuočių ordinui – ir todėl kiekvienam žemaičiui, net ir katalikui, jo 
> protėvius išdavusio ir pardavusio Mindaugo išaukštinimas yra tiesioginis 
> Lietuvos valstybės įžeidimas.
>
>
>
> Vilniaus katedra yra pastatyta katalikų išniekintos lietuviškos šventyklos 
> vietoje, ir dažnas jos vaizdavimas Lietuvos simboliu įžeidžia kiekvieną 
> istorinį lietuviškąjį tikėjimą išpažįstantį ar tiesiog gerbiantį lietuvį.
>  Vilniaus herbas
>
>  Lietuvos sostinės Vilniaus herbas – katalikų šventasis Kristoforas – 
> pastovus priminimas kiekvienam ne katalikui, kad jis čia laikomas 
> antrarūšiu lietuviu.
> Vilniaus miesto herbe yra pavaizduotas katalikų šventasis Kristoforas, ir 
> tai yra tiesioginis ne katalikų pažeminimas, pastovus priminimas, kad 
> Katalikų bažnyčia viešpatauja Vilniuje, o visi kiti tikėjimai yra 
> antraeiliai. Kadangi Vilnius yra Lietuvos sostinė, jo katalikiškasis 
> simbolis yra akibrokštas ir kiekvienam lietuviui ne katalikui.
>
> Lietuvos katalikai yra taip įpratę nevaržomi žeminti ne katalikus, kad 
> dažniausiai nė neprisipažįsta tai darantys
> Retas katalikas pripažįsta savo nepakantumą ir įproti įžeidinėti kitus. 
> Pradėjus apie tai viešai kalbėti, netgi didžiausi įžūlėliai pradeda 
> tvirtinti, kad jie yra labai tolerantiški, kad visos religijos Lietuvoje 
> turi lygias teises ir pan.
>
> Lietuviai katalikai dažnai teisinasi istorinėmis tradicijomis – „Sektantai 
> ir pagonys yra tradiciniai lietuviški žodžiai“, „Vilniaus herbas yra 
> istorinis palikimas“, „lietuviai – nuo seno katalikiška tauta“ ir pan. 
> Tačiau tuo būdu jie dar labiau įžeidžia ne katalikus lietuvius, kadangi 
> visos šios tradicijos susiformavo būtent didžiausio katalikų siautėjimo ir 
> kitų tikėjimų persekiojimo Lietuvoje laikais.
>
> Smurtu ir prievarta suformuotų tradicijų išaukštinimas tik dar kartą 
> parodo, kad netekusi galimybės žudyti kitaip mąstančius žmones, Lietuvoje 
> Katalikų bažnyčia pasikeitė tik išoriškai, išsaugodama savo nepakantumą ir 
> panieką ne katalikams kitokia, labiau užslėpta forma.
>
> Ne katalikų diskriminavimo atvejai yra rimti žmogaus teisių pažeidimai
> Šiais laikais Europoje diskriminavimas religijos pagrindu yra laikomas 
> sunkiu žmogaus teisių pažeidimu. Visame pasaulyje valstybės stengiasi 
> išimti religinius ženklus iš savo oficialiosios simbolikos. Šis procesas 
> vyksta netgi fanatiškosiose JAV, kur religiniai motyvai neseniai buvo 
> pašalinti ir iš banknotų.
>
> Tai, kas dabar normalu Lietuvoje, būtų neįmanoma dabartinėje Vakarų 
> Europoje, o greičiausiai ir likusioje Rytų Europoje. Netgi rūsčiojoje 
> Rusijoje vyriausybės beatodairiškai palaikomi stačiatikiai nežemina ir 
> neįžeidinėja kitų tikėjimų žmonių.
>
> Nėra ir nebus pagrindo vadinti Lietuvą demokratine ar europietiška 
> valstybe tol, kol Lietuvos valstybė demonstruoja savo beatodairišką 
> ištikimybę Katalikų bažnyčiai, kol niekaip neginami nuo katalikų fanatikų 
> įžeidinėjimų ir pažeminimų ne katalikai lietuviai yra paversti 
> antrarūšiais ir mažateisiais piliečiais.
>
> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message 
> news:hpn5ni$ll1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ok, jau pradedu po truputį suvokti, tau reikia rašyt po vieną sakinį ir
>> pageidautina trumpą :)
>>
>> Bažnyčia diskriminuoja tave, kažką kitą? Kaip?
>>
>> Ir kai sakai "bažnyčia", ką turi omenyje: kunigus/vienuolius etc ar
>> religingą visuomenės dalį?
>>
>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message
>> news:hpn4qt$k5q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kad diskriminuoja baznycia sekmingai, lygiai taip pat kai gryzta
>>> bumerangas staiga pradedama verkti ir statyti aukos sindroma.
>>> religija is evil and must die.
>>>
>>> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message
>>> news:hpn1rd$ekn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>>
>>>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message
>>>> news:hpmupb$9es$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Pamiršau <irony> </irony>. Ir šiaip, čia ne į temą buvo, tai px.
>>>>>
>>>>> Oh ble, tik nereikia gerai dabar. Ironishku tonu paemus prasme kokia
>>>>> gaunasi? Ka tu smegenis pisi atmazus metai.
>>>>
>>>> Bla buh :) Nu parašiau nesąmonę, nu :) Bite me :P
>>>>
>>>>
>>>>>> Tu į klausimą geriau atsakyk, o ne kvailus išvedžiojimus pradėk ir
>>>>>> "kaliausėm apsistatyk" ( (c) Toxis)
>>>>>
>>>>> Tai va tavo atsakymas: tu ir pora jusu nera dauguma, todel tavo
>>>>> ishstatytas faktas yra tik tavo fantazijos vaisius, nepagrystas 
>>>>> realiais
>>>>> dalykais.
>>>> Mano išstatytas faktas, kad eutanazija leidžiama eilėje valstybių, yra
>>>> nepagrystas realiais dalykais? Plzxplainkthxbai.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>> Kur tavo video? Pradziai pradesim nuo tekstines informacijos.
>>>>> http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/teismas-baznycia-paskubejo-prasydama-iteisinti-nelegalius-statinius.d?id=30895917
>>>>> http://www.lietuvos.net/istorija/katalikai/
>>>>> tesiam?
>>>>
>>>> Man reikia video, kaip tu tyčiojies iš kitų ligonių, ne tik iš tų, 
>>>> kurių
>>>> liga yra "tikėjimas" ar "religingumas". Tai kur blet mano video? O tai
>>>> dabar gaunasi, kad tu tik ant tokių važiuoji, tokiu būdu juos
>>>> diskriminuodamas, o va jau kitiem ligoniam tai galima ramiai gyvent be
>>>> tavo patyčių.
>>>>
>>>> O dėl tos tekstinės informacijos - ką tu nori ja įrodyti?
>>>
>>>
>
>
>