Klausyk, o tai jei tiki fejom ir seneliais salciais? ir taip nuosirdziai tiki? Ir stato kitus zmones itakojancius dalykus ant to? ir panasiai bando veikti gyvenima? kaip tu tokius vadini? kuo jie skiriasi nuo tikinciu dievu? "Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hq6u82$rmv$1@trimpas.omnitel.net... > "Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message > news:hppnoq$hvl$1@trimpas.omnitel.net... >> O kai kazhkas arogantishkai ima aishkinti, kad jis zhino, kas musu laukia >> po mirties, kas sukure visata ir kt. ir jis tai zhino ish senoves zhydu >> mitu ir padavimu knygos - na kaip galima I toki zhmogu zhiureti rimtai? > Ehe, is kart atmetam arogancija. Dazniausiai zmones aiskina ne kas ju > laukia po mirties, o _kuo jie tiki_, kas laukia ju po mirties. Ir > pasakojimas apie tai dazniausiai buna bandymas perteikti minti, o ne > itikinti/paveikti. > Tu taip pat kazkuo tiki, kas bus po mirties. Aisku ne rojumi/pragaru, bet > kazkuo manau tiki. Ir tai telieka _tikejimas_, nes kas laukia po mirties > nieks nezinome. > Dar karta, kiek is kitos puses. Religingi zmones nezino, kas ju laukia po > mirties, jie tiki tuo, ka sako ju religija. Tu identiskai nezinai, kas > taves laukia po mirties, tik tiki, kad bus belenkas, tik ne tai, ka sako > kokia nors religija, nes religija yra nesamone:) > > O kaip i tokius zmones ziureti? Normaliai. Yra daugybe zmoniu, kurie > nesutinka su mano nuomone (nesvarbu kokiu klausimu), as su daugelio > nuomone nesutinku. Tai yra naturalu, normalu ir as juos naturaliai priemu. > Tik tu kazkodel bandai is karto sukisti juos i 'protingi/neprotingi' > remus, mol 'kvaileliai, Dievu kazkokiu tiki'.. Sioje vietoje vietoje > arogancija yra tavo zodziuose.