kaip tai, staiga dingsta puse matematinio skaiciavimo, nelieka klausimo esmes, ir cia "kur akivaizdu, kur paprasciau"? nu tamsta nu jus pavarot. "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message news:hpv4lh$gri$2@trimpas.omnitel.net... > Any difference? > Jokio. Tik tiek, kad ne cezario kainoje esmė buvo. Tu kaip visada, žiūri > tik ten, kur akivaizdu, kur paprasčiau ;) > > "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message > news:hpv3kk$f2b$1@trimpas.omnitel.net... >> tu nuo klausimo neishsisukinek. >> tavo ziniai cezaris yra nemokamas. paties buvusi zmona gimde ir viska tai >> praejom. >> >> tai vat ir nezinau, ar tavo moteros su aukstaisiais visgi melages ar >> visgi bobutes. >> >> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message >> news:hpv3bh$ei6$2@trimpas.omnitel.net... >>> Yra bobutės ir yra 10+ metų pažystamos rimtos moterys, su 1-2 >>> aukštaisiais. Nežinai - nekalbėk :) >>> >>> Kitas dalykas - čiuju, kad tu teisus, nes ar jos kalbėjo apie "kišenines >>> stafkes" ar oficialius pinigus - neišsiaiškinau. Iš esmės kiek >>> pasiskaitinėjau - cezario pjūvio pagal pageidavimą gydytojai nedaro, nes >>> tai tiesiog neetiška ir nesveika, JEI galima to išvengti. Nu anyway - >>> sakykim, kad cezario kaina yra 10k. Per 2 mėnesios draugės broliui >>> supumpavo ~4*50k = ~200k... už tai galbūt buvo galima stipriai >>> palengvinti gimdymą ir potencialiai išgelbėti apie ... 20 naujagimių? >>> Any difference? Jokio. Tik tiek, kad ne cezario kainoje esmė buvo. Tu >>> kaip visada, žiūri tik ten, kur akivaizdu, kur paprasčiau ;) >>> >>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message >>> news:hpv221$c6t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu ir kaip su tavim rimtai shneketi... >>>> "viena bobute sake". >>>> pakartokit, kiek cezario pjuvis kainuoja? >>>> cia oficialiai be "kisheniniu stafkiu" >>>> >>>> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message >>>> news:hpv1o2$bl0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>>> Jei bus idomu, sumesiu savo rashto darba ish filosofijos studiju >>>>>> laiku, kuriame kaip tik polemizavau su augustinu. Tomizmas apskrytai >>>>>> yra filosofijos parodija - tai geriausias pavizdys, kad daro >>>>>> religija, kai jai leidzhiama bujot. Filosofija Akviniechio ir >>>>>> Augustino laikais buvo kastruotas religijos palaikymo grupes narys. >>>>>> Kokia gali but filosofija - meile ishminchiai - kai tavo galimybe >>>>>> susipazhint su filosofais apribota iki minumo. Vienintele plotme, >>>>>> kurioj galima buvo operuot - koks dievulis yra didis, vieninteliai >>>>>> irankiai, kuriais galima naudotis yra platono gabalai, kurie atitinka >>>>>> dogma... apie ka mes kalbam... >>>>> >>>>> Ok, tu filosofas. Ir tu zinai tiesa. Tu tiki, kad ja zinai. Ar apie ka >>>>> mes cia kalbam? ;) >>>>> O ir siaip - labai idomu butu, kaip galima "polemizuoti" apie ivairias >>>>> isvadas, isplaukiancius dalykus, kai nesutariama del pagrindu... nebus >>>>> taip, kad tu apie tvora, jis apie kara? :) >>>>> >>>>>>> Pazodziui biblijos interpretuot nu... nu tuscias ir kvailas reikalas >>>>>>> :) >>>>>> >>>>>> ai pala, biblija nera dievo zhodis? ar dievulis ishleido kazhkoki >>>>>> oficialu patcha? gal jis pagaliau uzhglaisto visas logines skyles jo >>>>>> zhodyje? >>>>>> O kas yra oficilai interpretuot dievulio zhodi? Ir kuo negera >>>>>> viduramzhiu interpretacija - ai, bishki daugiau suzhinojom apie tai, >>>>>> kaip _ish_tikro_ viskas yra, tai galim paupdeitint ir dievulio zhodi? >>>>>> Tai koks jis dievulio zhodis, jei jis zhino tiek pat, kiek >>>>>> tuometiniai zhmones? Gal visgi tai ne dievulio, o zhmoniu, piktu, >>>>>> zhiauriu zhmoniu zhodis, tik, kad ibaugint liaudi pavadintas dievulio >>>>>> zhodzhiu? negali taip but? >>>>> >>>>> Biblija parasyta zmoniu ir turi konteksta. Tavo nuomone tai, kad >>>>> zmones buvo/yra religingi apsaugo juos nuo klaidu? Dalis buna >>>>> mistaipai, dalis buna inkvizicijos. O ar klaidas zmones daro tik del >>>>> religijos? >>>>> >>>>>>> Kam zmones panaudojo religija as puikiai zinau. Nuo religiniu karu, >>>>>>> iki >>>>>>> inkviziciju, iki sektu. Zmones gali tuos pacius dalykus pasiekti ir >>>>>>> nenaudodami religijos. So? >>>>>> >>>>>> tai reishkia, kad religija tera budas valdyti neishsimokslinusias >>>>>> mases. zhmogaus kurinys. >>>>> >>>>> Tai reiskia, kad religija gali buti panaudota ir tam. Ne daugiau. >>>>> >>>>>>> Finansine prasme ziauriai neapsimoka gydyt vezininku ir seneliu > 55 >>>>>>> metai. >>>>>>> Siulai sitais faktais/skaiciais vadovautis? Ir kai ne viskas sulenda >>>>>>> i >>>>>>> skaicius, arba lenda su zvaigzdute, kad "turbut taip skaiciuot butu >>>>>>> teisinga, bent jau <egzperto vardas pavarde> taip mano.", - ka tada >>>>>>> daryt? >>>>>> >>>>>> gal turi paskaichiavimus? Nes mano supratimu tokio vezhio gydymas >>>>>> (jei jis yra finansuojamas) yra naudingas kaip bustinantis morale >>>>>> dalykas - valstybe manim rupinasi ir net gali ishgydyt nuo tokio >>>>>> dalyko kaip vezhys, valstybe manim rupinasi ir senatvej - todel ash >>>>>> neburbedamas jai mokesiu mokeschius. Kitas reikalas yra perspektyva - >>>>>> vezhio gydymas (kaip kad dabartins variantas su nano-botais ,kuris >>>>>> jau veikia pelese) yra zhingsnis i 'nemirtinguma' - nemirtingumas - >>>>>> t.y. ad zhmogus galetu dirbt (ir moket mokeschius) ne 40 gyvenimo >>>>>> metu, ar 50 - o 100/200. O vardan tokios perspektyvos investicija i >>>>>> vezhio gydymo tyrimus yra labai naudinga. >>>>> >>>>> Turiu drauge, kurios broliui per savaite supumpuodavo 50k litu vertes >>>>> vaistu. Po berods 2 menesiu jis mire. Turiu ir kita drauge, kuri >>>>> pasakojo kad po gimdymo girdejo pasakojimu, apie atvejus, kai kudikiai >>>>> vos vos gime gyvi, nes tevai neisgalejo susimoketi uz cezario >>>>> pjuvi(kaina ten kazkas palei 2 - 3k), kuri sutiko dartyt tik esant >>>>> kritinei situacijai, nes "nebuvo is anksto gydytojo nurodyta, kad >>>>> reikes" ar kazkas panasaus... Demesio klausimas: kas labiau >>>>> demoralizuoja? Gal verta isgelbet 10 gimdyviu? Skaiciais ir faktais >>>>> kalbant paveiktu zmoniu skaicius ~ 10x gymdyviu naudai. >>>>> >>>>> >>>>>> Kitas reikalas - sveikatos apsauga yra valstybes prioritetas net >>>>>> neatsizhvelgiant i ekonomine nauda, vien del kanto imperatyvo - jei >>>>>> tu neuzhtikrinsti sveikatos apsaugos kitiems, kiti neuzhtikrins >>>>>> tau... >>>>> As nekvestionuoju sveikatos apsaugos, as siuo atveju "diskriminuot" >>>>> kesinuosi vezininkus tik. >>>> >>>> >> >>