o ka, visai protinga manyti jog zmogaus logika yra labiausiai klaidinantis pamatas. del to gal ir yra tos fejos. patys juk tikime kad visata begaline t.y. = visos kombinacijos galimos. gal ne cia, kazkur toliau "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message news:hq71sj$1h0$1@trimpas.omnitel.net... > Klausyk, o tai jei tiki fejom ir seneliais salciais? ir taip nuosirdziai > tiki? Ir stato kitus zmones itakojancius dalykus ant to? ir panasiai bando > veikti gyvenima? kaip tu tokius vadini? kuo jie skiriasi nuo tikinciu > dievu? > > "Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message > news:hq6u82$rmv$1@trimpas.omnitel.net... >> "Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message >> news:hppnoq$hvl$1@trimpas.omnitel.net... >>> O kai kazhkas arogantishkai ima aishkinti, kad jis zhino, kas musu >>> laukia po mirties, kas sukure visata ir kt. ir jis tai zhino ish senoves >>> zhydu mitu ir padavimu knygos - na kaip galima I toki zhmogu zhiureti >>> rimtai? >> Ehe, is kart atmetam arogancija. Dazniausiai zmones aiskina ne kas ju >> laukia po mirties, o _kuo jie tiki_, kas laukia ju po mirties. Ir >> pasakojimas apie tai dazniausiai buna bandymas perteikti minti, o ne >> itikinti/paveikti. >> Tu taip pat kazkuo tiki, kas bus po mirties. Aisku ne rojumi/pragaru, bet >> kazkuo manau tiki. Ir tai telieka _tikejimas_, nes kas laukia po mirties >> nieks nezinome. >> Dar karta, kiek is kitos puses. Religingi zmones nezino, kas ju laukia po >> mirties, jie tiki tuo, ka sako ju religija. Tu identiskai nezinai, kas >> taves laukia po mirties, tik tiki, kad bus belenkas, tik ne tai, ka sako >> kokia nors religija, nes religija yra nesamone:) >> >> O kaip i tokius zmones ziureti? Normaliai. Yra daugybe zmoniu, kurie >> nesutinka su mano nuomone (nesvarbu kokiu klausimu), as su daugelio >> nuomone nesutinku. Tai yra naturalu, normalu ir as juos naturaliai >> priemu. >> Tik tu kazkodel bandai is karto sukisti juos i 'protingi/neprotingi' >> remus, mol 'kvaileliai, Dievu kazkokiu tiki'.. Sioje vietoje vietoje >> arogancija yra tavo zodziuose. > >