Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-09 14:16:43
"Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message
news:hpmv1b$9so$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu siaip tu katik ivardinai zmogu kaip dieva.. o tai pirmo dievo isakymo
> grubus pazeidimas. net mintis apie tai. Kaip sako deadly sin. DEADLY.
> marsh i baznycia ispazinties daryti.
O, ačiū kad tu žinai, ką aš norėjau įvardyti ir kuo. Tu man labai padėjai
susiprasti. Tiesiog nesimato daugiau, nei akivaizdu (t.y. pažodžiui
parašyta)... nu ir nors tu ką :)

> Ir antras, tai ne as situo "istoriniu dokumentu" tikiu ir vadovaujuosi,
> nors ir isrankiodamas tik man patogias detales.
Aišku... Na tai tada... gal pasiimam laikraštį, iškarpom iš jo reikalingus
žodžius ir suformuluojam ką norim... Galim enciklopediją paimt, kad daugiau
įvairesnių žodžių būtų... Come fucking on. "Išrankiodamas tik man patogias
detales"... Neturiu ką daugiau pasakyt nu :)