Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: locked
Data: 2010-04-14 18:53:53

"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message
news:hppnoq$hvl$1@trimpas.omnitel.net...
> na, kad mes, zhmonija, zhinom nedaug, ash nesiginchiju, heck, viskas,
> viskas ka mes sugebam pazhinti gudriausiais sukonstruotais instrumentais
> tesudaro 3 procentus (like tamsioji energija, tamsioji materija ir dabar
> dar kyla

ar gali buti 3% nuo begalybes? imho zmogiska logika cia tiesiog netinka. o
jeigu mes pasauli matome ne visa, ala ne visus ismatavimus, arba ne taip
kaip yra istikro, tai kazkokia ant to statyta logika nuo pagrindu jau yra
klaidinga. nu nelemta tiesiog suprast mums

> [...]
> kuo daugiau nezhinomuju, tuo daugiau ka atrast, kuo daugiau suzhinom, tuo
> labiau pamatom, kiek dar daug mes nezhinom - bet butent tas ieshkojimas ir
> radimas yra pats grozhis - o visko ko nezhinom ivardinimas 'ai tas? ten
> dievulis.' ir nuejimas yra man nesuprantamas. Scio nihil scio - yra
> naturali kiekvieno ishsilavinusio zhmogaus busena. O kai kazhkas
> arogantishkai ima aishkinti, kad jis zhino, kas musu laukia po mirties,
> kas sukure visata ir kt. ir jis tai zhino ish senoves zhydu mitu ir
> padavimu knygos - na kaip galima I toki zhmogu zhiureti rimtai?

visiskai taip pat kaip ir i kazka kas sako jog viskas yra atvirksciai. arba
i abi nuomones ziuri rimtai, arba i abi ziuri nerimtai. as i abi ziuriu
nerimtai.