nu ir kaip su tavim rimtai shneketi... "viena bobute sake". pakartokit, kiek cezario pjuvis kainuoja? cia oficialiai be "kisheniniu stafkiu" "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message news:hpv1o2$bl0$1@trimpas.omnitel.net... > >> Jei bus idomu, sumesiu savo rashto darba ish filosofijos studiju laiku, >> kuriame kaip tik polemizavau su augustinu. Tomizmas apskrytai yra >> filosofijos parodija - tai geriausias pavizdys, kad daro religija, kai >> jai leidzhiama bujot. Filosofija Akviniechio ir Augustino laikais buvo >> kastruotas religijos palaikymo grupes narys. Kokia gali but filosofija - >> meile ishminchiai - kai tavo galimybe susipazhint su filosofais apribota >> iki minumo. Vienintele plotme, kurioj galima buvo operuot - koks dievulis >> yra didis, vieninteliai irankiai, kuriais galima naudotis yra platono >> gabalai, kurie atitinka dogma... apie ka mes kalbam... > > Ok, tu filosofas. Ir tu zinai tiesa. Tu tiki, kad ja zinai. Ar apie ka mes > cia kalbam? ;) > O ir siaip - labai idomu butu, kaip galima "polemizuoti" apie ivairias > isvadas, isplaukiancius dalykus, kai nesutariama del pagrindu... nebus > taip, kad tu apie tvora, jis apie kara? :) > >>> Pazodziui biblijos interpretuot nu... nu tuscias ir kvailas reikalas :) >> >> ai pala, biblija nera dievo zhodis? ar dievulis ishleido kazhkoki >> oficialu patcha? gal jis pagaliau uzhglaisto visas logines skyles jo >> zhodyje? >> O kas yra oficilai interpretuot dievulio zhodi? Ir kuo negera viduramzhiu >> interpretacija - ai, bishki daugiau suzhinojom apie tai, kaip _ish_tikro_ >> viskas yra, tai galim paupdeitint ir dievulio zhodi? Tai koks jis >> dievulio zhodis, jei jis zhino tiek pat, kiek tuometiniai zhmones? Gal >> visgi tai ne dievulio, o zhmoniu, piktu, zhiauriu zhmoniu zhodis, tik, >> kad ibaugint liaudi pavadintas dievulio zhodzhiu? negali taip but? > > Biblija parasyta zmoniu ir turi konteksta. Tavo nuomone tai, kad zmones > buvo/yra religingi apsaugo juos nuo klaidu? Dalis buna mistaipai, dalis > buna inkvizicijos. O ar klaidas zmones daro tik del religijos? > >>> Kam zmones panaudojo religija as puikiai zinau. Nuo religiniu karu, iki >>> inkviziciju, iki sektu. Zmones gali tuos pacius dalykus pasiekti ir >>> nenaudodami religijos. So? >> >> tai reishkia, kad religija tera budas valdyti neishsimokslinusias mases. >> zhmogaus kurinys. > > Tai reiskia, kad religija gali buti panaudota ir tam. Ne daugiau. > >>> Finansine prasme ziauriai neapsimoka gydyt vezininku ir seneliu > 55 >>> metai. >>> Siulai sitais faktais/skaiciais vadovautis? Ir kai ne viskas sulenda i >>> skaicius, arba lenda su zvaigzdute, kad "turbut taip skaiciuot butu >>> teisinga, bent jau <egzperto vardas pavarde> taip mano.", - ka tada >>> daryt? >> >> gal turi paskaichiavimus? Nes mano supratimu tokio vezhio gydymas (jei >> jis yra finansuojamas) yra naudingas kaip bustinantis morale dalykas - >> valstybe manim rupinasi ir net gali ishgydyt nuo tokio dalyko kaip >> vezhys, valstybe manim rupinasi ir senatvej - todel ash neburbedamas jai >> mokesiu mokeschius. Kitas reikalas yra perspektyva - vezhio gydymas (kaip >> kad dabartins variantas su nano-botais ,kuris jau veikia pelese) yra >> zhingsnis i 'nemirtinguma' - nemirtingumas - t.y. ad zhmogus galetu dirbt >> (ir moket mokeschius) ne 40 gyvenimo metu, ar 50 - o 100/200. O vardan >> tokios perspektyvos investicija i vezhio gydymo tyrimus yra labai >> naudinga. > > Turiu drauge, kurios broliui per savaite supumpuodavo 50k litu vertes > vaistu. Po berods 2 menesiu jis mire. Turiu ir kita drauge, kuri pasakojo > kad po gimdymo girdejo pasakojimu, apie atvejus, kai kudikiai vos vos gime > gyvi, nes tevai neisgalejo susimoketi uz cezario pjuvi(kaina ten kazkas > palei 2 - 3k), kuri sutiko dartyt tik esant kritinei situacijai, nes > "nebuvo is anksto gydytojo nurodyta, kad reikes" ar kazkas panasaus... > Demesio klausimas: kas labiau demoralizuoja? Gal verta isgelbet 10 > gimdyviu? Skaiciais ir faktais kalbant paveiktu zmoniu skaicius ~ 10x > gymdyviu naudai. > > >> Kitas reikalas - sveikatos apsauga yra valstybes prioritetas net >> neatsizhvelgiant i ekonomine nauda, vien del kanto imperatyvo - jei tu >> neuzhtikrinsti sveikatos apsaugos kitiems, kiti neuzhtikrins tau... > As nekvestionuoju sveikatos apsaugos, as siuo atveju "diskriminuot" > kesinuosi vezininkus tik.