Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Naras
Data: 2010-04-06 15:53:55
Kokiu tonu? Cia toliau apie baznycia ir tikejima shnekam ar gejiskumus?

Jei apie baznycia ir tikejimus, tai velgi, tegu naikina baznycias nuo vaizdo
ir tiki sau giliai sirdyje kiek nori. Tada ju niekas nekirsins, nekvarsins,
nelys prie ju. Bet kada itakojama svietimo sistema, kisama "marijos zeme" ir
panasus brudas tada sorry.

Matai, jusu "kishimo" apvaizdu daugiau ant svieto negu musu nekishimo.