Tema: Re: beja ...
Autorius: PxYra
Data: 2010-04-08 14:33:55
pastebiu toki dalyka kad netikintys labiau lenda i aki su visokia savo propaganda ala paziurek kokia ta religija bloga :D vienas su smurfais po lova pasitares rashineja visokius tekstus kaip is fantasy knygutes :D kitas filmukus kaisiojia neaiskios kilmes..bent jau omnio newsgrupuose tikintys daug ramesni ir taip agresyviai neagituoja uz savo paziuras
"Lavonas" <neturiu@meilo.lt> parašė naujienų news:hpkami$ce2$1@trimpas.omnitel.net...