Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Toxis
Data: 2010-04-10 14:34:50

> nezvelk taip i visus is auksto lyg vieninteliss geriausiai issilavines
> butum.
> bent man tai sito aiskint nereikia, senai domiuosi daug i ta puse, cia as
> labiau tau (ir sau, nes situo klausimu mes +- vienodu nuomoniu) norejau
> primint apie tai, sukau link kazko ala "kaip tokios mazos supistos erkes
> gali detis esa bent kazkiek objektyvios teigti apie kazko buvima ar
> nebuvima", ir voobshche manyti kad mes teisingai perceive'inam realybe kad
> kazka spresti net apie zymiai paprastesnius dalykus. nu o jeigu apie
> [...]

na, kad mes, zhmonija, zhinom nedaug, ash nesiginchiju, heck, viskas, viskas
ka mes sugebam pazhinti gudriausiais sukonstruotais instrumentais tesudaro 3
procentus (like tamsioji energija, tamsioji materija ir dabar dar kyla
teoriju apie tamsiaja dar kazhka:) bet mano supratimu tai ir yra grazhu -
kuo daugiau nezhinomuju, tuo daugiau ka atrast, kuo daugiau suzhinom, tuo
labiau pamatom, kiek dar daug mes nezhinom - bet butent tas ieshkojimas ir
radimas yra pats grozhis - o visko ko nezhinom ivardinimas 'ai tas? ten
dievulis.' ir nuejimas yra man nesuprantamas. Scio nihil scio - yra naturali
kiekvieno ishsilavinusio zhmogaus busena. O kai kazhkas arogantishkai ima
aishkinti, kad jis zhino, kas musu laukia po mirties, kas sukure visata ir
kt. ir jis tai zhino ish senoves zhydu mitu ir padavimu knygos - na kaip
galima I toki zhmogu zhiureti rimtai?

ash kiekvienam giliai tikinchiam siulau sustoti gedimino prospekte ir
paklausyt ka pasakoja mormonai, ar pasiskaityt, ka kalba scientologai - tada
pabandyt tokiu blaiviu protu pazhiuret I savo tikimus mitus, labai trumpam
pasistengt isivaizduot, kad nieko nezhinai apie krikshchionybe ir tau apie
ja pasakoja toks gatveje sutiktas mormonas..