Aiskiai pasakyta, religija ir politines institucijos lietuvoje yra atskirtos. Todel grupe, stumianti save kaip krikscionishka I valdzia ar prastuminejanti savo poziuri tiesiogiai prasilenkia su konstitucija. dar tau filmukas. man patinka tavo argumentai, tai se paziurek. Tiesa, gal vel suvesi ant "neisilavinusio kazkokio piemenio filmuko"? bo butu idomu paziureti tavo pasiekimu sarasa ir palyginti su situo, ar AronRa ar thunderf00t'u ar panasiais zmonem, kurie paskyre savo laisva laika maldami I miltus tokiu "afygienai proto bokstu" bahuriuku kaip tu argumentus. http://www.youtube.com/watch?v=xfZFsXfCy6s&feature=PlayList&p=D566FEE6FB6A1280&playnext_from=PL enjoy. cia yra keli tavo taip pamineti fakteliai. "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message news:hq9og0$tiu$1@trimpas.omnitel.net... > Konstitucija liepia man su savo požiūriu eiti nx? > > Valstybė (bent jau demogratinė) nelabai gali būt atskirta nuo savo > visuomenės, tuo pačiu ir nuo grupių visuomenėje, kurios nori kažką > nuveikti, kažką pakeisti. Ir tai leidžiama VISOMS grupėms > (konstitucijos/įstatymų apibrėžtose ribose ir/ar būdais). Tai kodėl aš > turėčiau eiti nx? Ir dar su didžiąja dalimi visuomenės, įvardinančios save > krikščionimis? > > Tu įžiūri kažkokių rimtų įstatymais/konstitucija uždraustų ryšių tarp > bažnyčios ir krikščionių visuomenėje? Pavyzdžiais gal? (hint: vaikų > tvirkinimai čia būtų ŽIAURIAI ne į temą) > > Tiesa, dar apie diskriminaciją: > http://www.esnaujienos.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=1558:16-europos-gyventoj-teigia-buv-diskriminuojami&catid=82:visuomens-informavimas-ir-vieoji-nuomon&Itemid=98 > Ištrauką tinginčiam: > Lietuvos duomenys > Tyrimo duomenimis, paplitusią diskriminaciją dėl lyties Lietuvoje įžvelgia > 33 % šalies gyventojų, dėl amžiaus - 59 %, dėl religijos ar įsitikinimų - > 14 % (ES vidurkis - 39 %), dėl neįgalumo - 50 %. > > "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message > news:hq9m6p$qbs$1@trimpas.omnitel.net... >> so yra paprastai. pamirshai kad tavo cia pavyzdyje ishvardinti punktai >> eina nx, nes pagal tavo sakoma KONSTITUCIJA musu konkreciai valstybe yra >> atskirta nuo religijos ir negali buti itakojama todel tokios grupes IR TU >> galit eiti nx su tokiu poziuriu. >> aiskiau pasidare? tavo zodziais tau paaiskinau. >> >> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message >> news:hq9bl1$89h$1@trimpas.omnitel.net... >>> Narai, tu žiūrėk truputį kitaip: bažnyčia vienija visuomenės grupę su >>> savo įsitikinimais. Poxui, kokia tų įsitikinimų kilmė/priežastis. >>> Demokratinėje visuomenėje tokios grupės TURI teisę ir netgi pareigą >>> tvarkyti visuomeninį gyvenimą (tobiš įstatymai) taip, kaip jiems atrodo >>> normalu, nepažeidžiant konstitucijos. Tai yra jų pažiūros, ne daugiau. >>> Tu su jom nesutinki - puiku, turi tokią teisę. Suburk savo grupę ir >>> keisk kaip nori tu. Gali šviest, mokyt, daryt laidas, lot gedimino >>> prospekte, ką nori (įstatymų ribose). >>> >>> Trumpai atsakymas į " kaip tu tokius vadini?" - vadinu visuomenės >>> grupe/dalimi, kurią vienija tam tikros pažiūros. Ir tau belieka tai >>> toleruoti ir jei nori/gali keisti. >>> >>> Jei diskriminacija dėl religijos tikrai yra tokia didelė problema, tai >>> arba: >>> a) Lt pilna tokių mėmių negalinčių pasirūpinti savimi ir tik garsiai lot >>> mokančių, KAIP TU, arba >>> b) teismai būtų pilni bylų dėl diskriminavimo religijos pagrindu. >>> Kolkas tokių bylų matau vienetus, taigi išvada viena iš dviejų: >>> a) problemos dėl religinės diskriminacijos yra mažos ir nevertos >>> varginimosi teisme arba jų išvis nelabai yra. >>> b) problemų dėl religinės diskriminacijos yra daug, bet visi >>> nuskriaustieji yra mėmės, kurie negali už save pastovėti arba moka tik >>> garsiai loti nesąmones, i.e. realiai ant tos diskriminacijos jiem dzin >>> (kitaip tokios apatijos negalėčiau paaiškinti) >>> >>> So, kaip yra? >>> >>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message >>> news:hq71sj$1h0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Klausyk, o tai jei tiki fejom ir seneliais salciais? ir taip >>>> nuosirdziai tiki? Ir stato kitus zmones itakojancius dalykus ant to? ir >>>> panasiai bando veikti gyvenima? kaip tu tokius vadini? kuo jie skiriasi >>>> nuo tikinciu dievu? >>>> >>>> "Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message >>>> news:hq6u82$rmv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> "Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message >>>>> news:hppnoq$hvl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O kai kazhkas arogantishkai ima aishkinti, kad jis zhino, kas musu >>>>>> laukia po mirties, kas sukure visata ir kt. ir jis tai zhino ish >>>>>> senoves zhydu mitu ir padavimu knygos - na kaip galima I toki zhmogu >>>>>> zhiureti rimtai? >>>>> Ehe, is kart atmetam arogancija. Dazniausiai zmones aiskina ne kas ju >>>>> laukia po mirties, o _kuo jie tiki_, kas laukia ju po mirties. Ir >>>>> pasakojimas apie tai dazniausiai buna bandymas perteikti minti, o ne >>>>> itikinti/paveikti. >>>>> Tu taip pat kazkuo tiki, kas bus po mirties. Aisku ne rojumi/pragaru, >>>>> bet kazkuo manau tiki. Ir tai telieka _tikejimas_, nes kas laukia po >>>>> mirties nieks nezinome. >>>>> Dar karta, kiek is kitos puses. Religingi zmones nezino, kas ju laukia >>>>> po mirties, jie tiki tuo, ka sako ju religija. Tu identiskai nezinai, >>>>> kas taves laukia po mirties, tik tiki, kad bus belenkas, tik ne tai, >>>>> ka sako kokia nors religija, nes religija yra nesamone:) >>>>> >>>>> O kaip i tokius zmones ziureti? Normaliai. Yra daugybe zmoniu, kurie >>>>> nesutinka su mano nuomone (nesvarbu kokiu klausimu), as su daugelio >>>>> nuomone nesutinku. Tai yra naturalu, normalu ir as juos naturaliai >>>>> priemu. >>>>> Tik tu kazkodel bandai is karto sukisti juos i 'protingi/neprotingi' >>>>> remus, mol 'kvaileliai, Dievu kazkokiu tiki'.. Sioje vietoje vietoje >>>>> arogancija yra tavo zodziuose. >>>> >>>> >> >>