Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-12 10:03:12

> apie kokia galima kalbet laisve, kai permanent banas buvo gautas, pasak
> mitologijos, uzh bandyma pazhinti?
> Ar tu kalbi apie tokia laisve, kokia turi karves - jos gali esti, gali
> neesti, gali apeit aplink stieba prie kurio pririshtos, gali neit - jos
> praktishkai laisvos...

Dar vienas. Random linkas iš vikio, kuris tau čiuju geriau nei aš atsakyt
turėtų. JEI aišku galima apsunkinti skaitiniais
http://www.newadvent.org/cathen/06259a.htm#cat

> 'Divine plan'? Neturek kitu dievu tik mane viena. Uzh tikejima kitais
> dievuliais reikia zhudyti - ash chia toki nekuklu klausima turiu, o tu
> biblija skaitei? Jei nori ash tau galiu permest zipa - nustebsi suzhinojes
> kiek idomiu pasiulymu ka reiktu daryti su kitatikiais, moterimis, savo
> vaikais, shalimom tautom ir pan, siulo shita 'tyros meiles bazhnychia' :)

Pažodžiui biblijos interpretuot nu... nu tuščias ir kvailas reikalas :)
Kam žmonės panaudojo religiją aš puikiai žinau. Nuo religinių karų, iki
inkvizicijų, iki sektų. Žmonės gali tuos pačius dalykus pasiekti ir
nenaudodami religijos. So?

> Valstybes valdymas turi but paremtas skaichiavimais ir faktais, o ne
> graiku/finikiechiu/asiru/egiptieschiu ar zhydu mitais - ar tu manai, kad
> homero iliada ir odiseja, ar graiku mitai gali buti geras pagrindas
> shiuolaikiniams istatymams?

Finansine prasme žiauriai neapsimoka gydyt vėžininkų ir senelių > 55 metai.
Siūlai šitais faktais/skaičiais vadovautis? Ir kai ne viskas sulenda į
skaičius, arba lenda su žvaigždute, kad "turbūt taip skaičiuot būtų
teisinga, bent jau <egzperto vardas pavardė> taip mano.", - ką  tada daryt?