Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-08 14:54:00
valgyti fekalijas yra socialiai nepriimtinas reishkinys, jei tu juos f tycharia namie valgai ir paskui sugebi uzhmaskuot kvapa, o shiaip esi standartinis pilietis - man netrukdo. Ash visgi jauchiu, kad tamsta turit kazhkokiu sasaju su psichiatrija, kad taip atvirai konstatuojate net hipotetines ligas. Ar chia tas atvejis, kai neatskirtumet sheivikaulio nuo alkunkaulio, ar froido nuo jungo, 'bet pazhiuret galiu'?