Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-08 09:40:28
Aš gėjų nediskriminuoju, man jie netrugdu. Netikintys man irgi netrugdo. O
tau tikintieji trugdo, jie mat yra ligoniai, iš jų galima tyčiotis ir juos
įžeidinėti. Tai aš tau jau adresus daviau, kur galima ir daugiau ligonių
rasti - būk mielas dabar ir juos paįžeidinėk, papizdavok savo capslockiniais
mažvaikiškais keiksmais. O dabar tai tu elementarus fanatikas, nesugebantis
normaliai išreikšti savo minčių... Pasirodo fanatizmui ir religijos
nereikia.

O nedalyvauji iš tikrųjų niekur, nes daugumoje normalių visuomeninių
renginių taip šnekančius (gal "lojančius" būtų tinkamesnis žodis) supakuotų
ir išvestų, nes tai nėra priimtina normalioje visuomenėje.

P.S. Gal gali nurodyti, kuo remiantis vartojamas teiginys "mazu vaiku
dulkintoju sekta"? Nes kiek aš domėjausi, tai bažnyčią TOLI gražu lenkia
švietimo įstaigos ir man rodos vaikų namai + ligoninės (kurie tam tyrime
vienoj eilutėj buvo, nu tipo soc rupybos sektorius ar kažkas panašaus, sorry
CBA susirasti tą šaltinį, nes tau vistiek dzin gi :) ).

Kuujis.