Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Naras
Data: 2010-04-09 15:29:15
Hm. pradekim nuo to, kaip "Baznycia" ir katalikybe atejo i lietuva .. cia
siaip pradziai.
vienzo va puse velnio straipsnelis, aisku kai kur perlenkta lazda, bet
dauguma punktu teisingai atitinka.
Ir siaip priesh pradedamas izeidineti zmogaus intelektualinius sugebejimus,
prasyciau ivertinti, ar nenustebsit nuo stabdymo kelio. Bo zinai kaip ten
buna, sedi sau baloj ir mastai, kaip cia taip, kad pukaliuka skauda.

Matyt, kad absoliučią daugumą žiniasklaidos kontroliuojantys katalikai
jaučiasi visagaliais šalies ir valstybės šeimininkais, galinčiais žeminti
visus, kurie jiems kažkuo neįtinka.

Dažnai galima išgirsti: „Tikri (visi) lietuviai yra katalikai“, „Lietuva –
Marijos žemė“ ir pan. Jei žiniasklaidoje girdime žodį „tikintieji“, tai
beveik visada turimi omenyje katalikai, jei „bažnyčia“, tai katalikų
bažnyčia, jei „bažnyčios hierarchai“ – tai būtent Romos Katalikų bažnyčios
funkcionieriai, tarsi Lietuvoje nebūtų kitokių tikinčiųjų ar bažnyčių.

Šiuo atveju nesvarbu, kad katalikybę savo religija įvardina dauguma
lietuvių – išaukštinant katalikus, visi kiti yra, tegul ir netiesiogiai,
pažeminami. Juk iš teiginio, kad Lietuvoje (ar, pagal Jozefą Racingerį,
visame pasaulyje) tėra viena „tikra“ bažnyčia – Katalikų bažnyčia, seka, kad
visos kitos yra „netikros“, antrarūšės, nepilnavertės.

Neretai katalikai ir atvirai tyčiojasi iš lietuvių, išpažįstančių kitas
religijas, pravardžiuoja juos sektantais, pagonimis ir kitais panašiais
daugelio Lietuvos katalikų taip mėgstamais pašiepiamais ir įžeidžiamais
žodžiais.

Pastoviai pasigirsta užgaulūs vieši katalikų pareiškimai ir pasirodo
straipsniai žiniasklaidoje, (pavyzdžiui, „sektantai“ „tvirkina vaikus“,
„veda iš kelio jaunimą“, „griauna moralę“ ir pan.), kuriais paprastai
išreiškiamas pasipiktinimas ne kokiais nors nusikaltimais ar teisiškai
pripažintu amoraliu elgesiu, o tuo, kad kitos religinės bendruomenės
išpažįsta savo kitokias nei katalikiškas vertybes ir tas vertybes propaguoja
tarp vaikų ir jaunimo. Tokiais pasisakymais ir straipsniais lietuviai viešai
juodinami, žeminami ir įžeidinėjami tik už tai, kad elgiasi pagal savo
sąžinę.

Katalikų bažnyčia faktiškai yra tapusi Lietuvos valstybine bažnyčia
Gausios katalikų faktinės privilegijos išaukština juos tarp kitų religinių
grupių. Katalikų bažnyčiai ypač dideliais mastais perleidžiamas valstybės
turtas, netgi tas, kurį katalikai kažkada įsigijo apiplėšdami kitų tikėjimų
žmones. Katalikams pastoviai skiriamos milijoninės lėšos iš Lietuvos
biudžeto, daug kartų didesnės už paramą kitoms religinėms bendruomenėms.

Katalikybė faktiškai turi išskirtines teises ir nevaržomai dominuoja
valstybinėse mokyklose. Tikybos kursas čia beveik vienareikšmiškai reiškia
katalikybę, būtent katalikybės propagavimas yra visokeriopai remiamas ir
finansuojamas. Kitų religijų vaikai tik formaliai gali pasirinkti savo
tikėjimo dėstymą, realiai dažniausiai jie to pasirinkimo neturi.

Katalikai mokytojai neretai įvairiai priekabiauja prie katalikiškosios
tikybos nepasirinkusių moksleivių ir jų tėvų, kartais psichologinis smurtas
vaikams tampa nebepakeliamu.

Dauguma aukščiausių valstybės pareigūnų kiekviena proga demonstruoja savo
katalikiškumą filmuodamiesi mišių, pamaldų ir kitokių katalikiškų ritualų
metu, nors pagal savo duotas priesaikas turėtų vengti susisieti su kokia
nors viena religine grupe, ypač su užsienio valstybės kontroliuojama
religine organizacija.

Katalikiški ritualai (sveikinimai, maldos pusryčiai ir pan.) dažnai
finansuojami ar reklamuojami valstybės biudžeto lėšomis.

Daug valstybinių švenčių: Kalėdos, Velykos, „mergelės“ Marijos dangun ėmimo
diena ir Joninės, – arba grynai katalikiškos, arba pažymimos pagal Katalikų
bažnyčios tradicijas, ir jų oficialus šventimas valstybiniu mastu yra
tiesioginis įžeidimas tiek visiems lietuviams ne krikščionims, tiek
stačiatikiams, kurie norėtų švęsti savo šventes pagal savo bažnytinį
kalendorių. Dar labiau lietuvius ne katalikus diskriminuoja tai, kad
katalikiškos kulto apeigos yra atlikinėjamos kaip oficialios valstybinės
ceremonijos.

Visus Lietuvos valstybės įteisintus ne katalikų pažeminimus sunku ir
suskaičiuoti, jų skaičius kiekvieną dieną auga, kaip ir pačių agresyviausių
katalikų fanatikų akiplėšiškumas.

Kariuomenėje viešpatauja katalikų kapelionai
Ne katalikai yra ciniškai diskriminuojami Lietuvos kariuomenėje, kur
katalikai karo kapelionai pastoviai organizuoja ir pravedinėja įvairiausias
religines ar pusiau religines katalikiškas ceremonijas, neretai žeminančias
ir įžeidžiančias ne katalikus.

Tokio pobūdžio organizacijose, kaip kariuomenė, teisė nedalyvauti religinėse
apeigose tėra simbolinė, nes nuo būrio atsiskyrę kariai rizikuoja patekti
karininkų nemalonėn ir patirti kareivių katalikų smurtą. Kariškiams
pastoviai tenka dalyvauti ir valstybiniuose katalikiškuose ritualuose,
pavyzdžiui, mišiose valstybinių švenčių proga.

Todėl valstybės vertimas atlikti karinę prievolę diskriminuoja, įžeidžia ir
pažemina Lietuvos jaunuolius ne katalikus. Greičiausiai būtent visiškas
krašto apsaugos sukatalikinimas nulemia tai, kad dauguma jaunimo laiko
nesugebėjimą išvengti karinės tarnybos neapsukrumo, provincialumo, moralinio
nesubrendimo ar tiesiog kvailumo požymiu.

Katalikų bažnyčios skiriami kapelionai yra formaliai įteisinti ir policijoje
bei kai kuriose Lietuvos universitetuose, kur, matyt, greitai irgi galutinai
įsitvirtins religinė diskriminacija.

Katalikybę išaukštinanti Lietuvos valstybinė simbolika diskriminuoja ir
įžeidžia ne tik ne katalikus
Gausūs istoriniai Katalikų bažnyčios nusikaltimai prieš kitų tikėjimų
lietuvius ir netgi šimtmečiais vykdytas lietuvių tautos genocidas vis dar
nėra oficialiai pasmerkti, apie juos beveik neužsimenama mokykliniuose
vadovėliuose.

Dar daugiau, didžiausios su katalikybės vėliava įvykdytos niekšybės ir
nusikaltimai prieš lietuvių tautą yra paskelbti oficialiais Lietuvos
valstybės simboliais. Visų pirma, tai karalius Mindaugas, Vilniaus katedra
ir herbas.

Pirmasis katalikų apkrikštytas Lietuvos valdovas Mindaugas yra padarytas
oficialiu Lietuvos valstybingumo simboliu nors gavo karaliaus karūną už tai,
kad atidavė pusę tuometinės Lietuvos žemių, tarp jų – visą Žemaitiją,
kalavijuočių ordinui – ir todėl kiekvienam žemaičiui, net ir katalikui, jo
protėvius išdavusio ir pardavusio Mindaugo išaukštinimas yra tiesioginis
Lietuvos valstybės įžeidimas.

Vilniaus katedra yra pastatyta katalikų išniekintos lietuviškos šventyklos
vietoje, ir dažnas jos vaizdavimas Lietuvos simboliu įžeidžia kiekvieną
istorinį lietuviškąjį tikėjimą išpažįstantį ar tiesiog gerbiantį lietuvį.
  Vilniaus herbas

  Lietuvos sostinės Vilniaus herbas – katalikų šventasis Kristoforas –
pastovus priminimas kiekvienam ne katalikui, kad jis čia laikomas antrarūšiu
lietuviu.
Vilniaus miesto herbe yra pavaizduotas katalikų šventasis Kristoforas, ir
tai yra tiesioginis ne katalikų pažeminimas, pastovus priminimas, kad
Katalikų bažnyčia viešpatauja Vilniuje, o visi kiti tikėjimai yra
antraeiliai. Kadangi Vilnius yra Lietuvos sostinė, jo katalikiškasis
simbolis yra akibrokštas ir kiekvienam lietuviui ne katalikui.

Lietuvos katalikai yra taip įpratę nevaržomi žeminti ne katalikus, kad
dažniausiai nė neprisipažįsta tai darantys
Retas katalikas pripažįsta savo nepakantumą ir įproti įžeidinėti kitus.
Pradėjus apie tai viešai kalbėti, netgi didžiausi įžūlėliai pradeda
tvirtinti, kad jie yra labai tolerantiški, kad visos religijos Lietuvoje
turi lygias teises ir pan.

Lietuviai katalikai dažnai teisinasi istorinėmis tradicijomis – „Sektantai
ir pagonys yra tradiciniai lietuviški žodžiai“, „Vilniaus herbas yra
istorinis palikimas“, „lietuviai – nuo seno katalikiška tauta“ ir pan.
Tačiau tuo būdu jie dar labiau įžeidžia ne katalikus lietuvius, kadangi
visos šios tradicijos susiformavo būtent didžiausio katalikų siautėjimo ir
kitų tikėjimų persekiojimo Lietuvoje laikais.

Smurtu ir prievarta suformuotų tradicijų išaukštinimas tik dar kartą parodo,
kad netekusi galimybės žudyti kitaip mąstančius žmones, Lietuvoje Katalikų
bažnyčia pasikeitė tik išoriškai, išsaugodama savo nepakantumą ir panieką ne
katalikams kitokia, labiau užslėpta forma.

Ne katalikų diskriminavimo atvejai yra rimti žmogaus teisių pažeidimai
Šiais laikais Europoje diskriminavimas religijos pagrindu yra laikomas
sunkiu žmogaus teisių pažeidimu. Visame pasaulyje valstybės stengiasi išimti
religinius ženklus iš savo oficialiosios simbolikos. Šis procesas vyksta
netgi fanatiškosiose JAV, kur religiniai motyvai neseniai buvo pašalinti ir
iš banknotų.

Tai, kas dabar normalu Lietuvoje, būtų neįmanoma dabartinėje Vakarų
Europoje, o greičiausiai ir likusioje Rytų Europoje. Netgi rūsčiojoje
Rusijoje vyriausybės beatodairiškai palaikomi stačiatikiai nežemina ir
neįžeidinėja kitų tikėjimų žmonių.

Nėra ir nebus pagrindo vadinti Lietuvą demokratine ar europietiška valstybe
tol, kol Lietuvos valstybė demonstruoja savo beatodairišką ištikimybę
Katalikų bažnyčiai, kol niekaip neginami nuo katalikų fanatikų įžeidinėjimų
ir pažeminimų ne katalikai lietuviai yra paversti antrarūšiais ir
mažateisiais piliečiais.