Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Naras
Data: 2010-04-19 14:21:59
tai vat kad cia matai kaip gaunasi, durnius tu. tiesiog durnius. as tau
aiskinnu kad tau iki "tu nebrendylu kurie filmukus daro" shimta metu shudais
plaukti, tiek pagal IQ tiek pagal ishsilavinima. heck, jauciu mano iq uz
tavo gerokai didesnis. vat ir neisheis man baloj sedeti, bo tu naturoj
tiesiog durnius. atsiprasau, tikintis i pasaku dedule durnius.