Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-19 15:07:13
Man ypač patiko "Žinoma, galima ginčytis, kiek lenkų religingumas yra tikras
ir kiek – tik parodomasis, tačiau įvairūs statistiniai rodikliai
akivaizdžiai implikuoja mintį, kad kuo daugiau vienoje vietoje lenkų, tuo
didesnė tikimybė religingumo demonstravimui pasiekti iškrypėlišką lygį."

Dar paprašysi, kad krecionizmą ginčiau ir kokią kitą fanatišką nesamonę
kartočiau? :) STFU & GTFO.

Justina V2 :)

>>> http://www.youtube.com/watch?v=xfZFsXfCy6s&feature=PlayList&p=D566FEE6FB6A1280&playnext_from=PL