Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Lavonas
Data: 2010-04-08 13:54:38
Nos dar ish kitos puses ziurint, o kas ta teise prigalvojo??? nu bliad gal
turi buti ishnaudojimas ir panashiai??? :)
Vat indomu jeigu pasauliny referenduma padaryt del teises visishko
panaikinimo, kiek butu uz ir kiek priesh?
Manau daugeu 50 procentu uz nepanaikinima tikrai butu. O kas ble prigalvotu
ta proporcija, kad ir kokia ji butu shiame referendume, kad butu ar nebutu
panaikintos teises. Nu bliad kas??? Nu kas jis toks, kad nustatytu ta
proporcija??? ai aikit nx labai sunku tce :) galima daeiti iki to kas buvo
pirmas, keushinis ar vishta :)

"Lavonas" <neturiu@meilo.lt> wrote in message
Visu pirma negalima atskirti shioje situacijoje ishkrypelishkumo nuo zmogaus
teisiu, nes vieno zmogaus ishkrypelishkumas itakoja aplinkinius, kurie
negali apginti savo tu teisiu. Ir ash pabreziu, tik tu kurie negali apginti
saves ir savo teisiu. Ish fizines, moralines ar dar kokios puses. Na gerai,
tada reiketu apsispresti del vieno dalyko. Jeigu ziuret tik ish
ishkrypelishkumo puses, kas pasake, kad pisti vaika ar pisti tos patcios
lyties ztstova yra ishkrypelishka?? Ogi niekas, kas butu vertas demesio.
Biblijoje parashyta? chuine ta biblija, nes tai yra fantaziju rinkinys ir
niekas negali yrodyti prieshingai, todel shioje vietoje pradeda groti
kiekvieno zmogaus asmeninis pasirinkimas. Kokis didis filosofas?? chuine tas
filosofas, nes jis yra lygiai toks pats zmogus kaip ir visi kiti. Vat shioje
vietoje ateina zmogaus teises savoka. Neturiu omenyje vien tiktais teise i
gera alga ar teise i kazkokius teorinius dalykus. Turiu omenyje teise
apsiginti fizishkai. Bet taip jau gaunasi, kad zmonijoje yra stipriu ir
silpnu (tiek psichologishkai, tiek fizishkai). Stiprus ishnaudoja silpnus.
Todel aplamai teise ir buvo instaliuota i visuomene tam kad silpnieji turetu
teise, augti ir vystytis normalioje aplinkoje. Vat daba tu man pasakyk kaip
vaikas gali apsiginti, jeigu jis savo mazame amziuje nera dar nei fizishkai,
nei psichologishkai pasiruoshes tam aktui, kury ji vertce daryti arbe per
prievarta arbe per apgaule suauges zmogus???? Manau skirtuma tarp pedofilu
ir gamasieku dabar atrasi.

peace!!!

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
Shirdziai neisakysi, jausmas yra jausmas. Kuo varkshkiukai pedofilai shia
prasme blogesni uzh homikus...? Ju shirdis gali rinktis mylet ar ne
atsizhvelgdama i istatymus...?
Siulau tau pradet toleruot juos visus, nes jie visi nekalti. Visu ju
potraukiai, kaip ir homiku, susiformavo brendimo laikotarpiu, kai bumbula
kisht kazhkur norejosi, o mergiote nadave, tai teko kisht kur papuola. Tada
jau lytinis pasitenkinimas, visuomenes pozhiuris, kompleksai, kaltes
jausmas, viska sudedam ir turim elementaru ishkrypima.
Gimstama jam mat homikais, nejuokink. Taip, tokiu yra tarp homoseksualu, bet
tik vienas kitas. Visi kiti, didzhioji dauguma, ishkrypeliais tapo, o ne
gime. Tapo todel, kad savo libido ishkele virsh visko, t.y. savo laiku
neteisingai suvalde pimpala.