Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-06 13:47:20
Na, mano pozhiuris i dabartine demokratija yra kita kalba, bet taip, mes gyvenam demokratineje visuomeneje, arba bent jau tokiam rezhime, kuris kazhkodel vadinasi demokratija. Kurio vienas ish pagrindiniu savybiu yra, kad visi zhmones yra lygus ir laisvi. Ish to ishplaukia, kad nesvarbu ar tu ryzhas, ar kairiarankis, ar vyras, ar moteris, ar pencininkas, ar gejus, ar baikeris (jei tai yra skirtumas.. nes ash kaip minejau jie man itartini=) - tu turi tokias pat teises, kaip ir visi kiti. Jeigu staiga masyviai ishplitus smurfologijai zhmones ish darbo butu atleidzhiami, uzh tai kad jie kairiarankiai, ryzhi arba negrazhus, arba rizikuotu but suspardyti gatveje, vien todel, kad yra ryzhi ar negrazhus - manau, kad visi negrazhus kairerankiai  ryzhikai burtusi i protesto akcijas, zhygius, eitynes, ar paradus, kad parodyt, kad buti negrazhiu ar ryzhu, nera kazhkoks ishsigimimas (nors mes visi zhinom, kad tai yra liga, tik todel, kad negrazhus ryzhikai kazhkada prasimushe i pasaulines sveikatos organizacija ir padare, kad tai nebutu liga.. juk dar papa smurfo captain loge 4:16 rashe "Shiandien suspardzhiau du baisius ryzhikus. Jie man shlykshtus! Jie beveik tokie pat shlykshtus kaip ir kairiarankiai - kurie kaip zhinia yra Gargamelio ishperos<...>" ).
Jeigu kam nors nepatinka esama santvarka, noretu tvirtos rankos politikos, yra keli variantai - iranas, arba matushka rasija. Tiesa dar yra galimybe visiems, kurie noretu grizhti i vidurmazhius - tada chia bishki i vakarus - i lenkija, kur istatymai leidzhiami vadovaujantis bazhnytinemis normomis...