Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-04-16 16:28:15
Žodžiu, jei neinterpretuoti taip, kaip interpretuoja kažkoks čiuvakas įrašęs
pigų ir paviršutinišką jutubo video, tai geriau neinterpretuoti išvis...
Ačiū, tavo nuomonę supratau, bet tikrai jai nepritariu :)

Tau pačiam ji juokingai neskamba? ;)

P.S. Tu jau dabar atsirinkinėji ir kaip koks mokyklinukas pažodžiui
interpretuoji kas patogu kur patogu kada patogu. Aš iš savo pusės nesijaučiu
pakankamai žinantis, kad normaliai kažką painterpretuočiau :)