Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-09 10:25:26

> neisikirtai, naxui :) tiek tikejimas, tiek netikejimas yra kazko darymas,
> vien jau nuomones turejimas yra veiksmas. o vat nuomones neturejimas jau kas
> kita manyciau, ir svarbiausia 0 sansu gauti abloma kai vdrug pasirodys kad
> yra kitaip nei butum galvojes.

jei mes bandom apeliuot i paskalio dilema - tai ji tera klaidinga logine ishvada pastatyta ant klaidingu premisu.

> o taip tai abi nuomones vienodai
> prejudice'siskos (toxio judesiuka dejau). taigi xuj ten zino ar mes vapse
> matom pasauli koks jis is tikro yra, o gal ir vienos kitos dimensijos
> truksta (vel toxio judesiukas :D ) bet gerai zinau kad tau sito aiskint
> nereikia.

jei tu apieliuoji i mano posta o.astronomy - tai jis buvo tik minties eksperimentas - nieko neturintis bendro su realiu pasauliu - pavadinkim tai moksline fantastika - kur ish moksliniu pagrindu ash ishvedzhiau visishkai jokia empirika neparemta fantazija - spejima. Ne, ash netikiu, kad ta ideja galetu buti reali - ji buvo skirta tik kaip mazha intelektualine vaizduotes treniruote.

> ir siaip nera apibrezta kas tas dievaz, gal koks nors afigeno
> dydzio nemastantis materijos gabalas nieko bendro su barzdotu diedu
> neturintis. na bet tada neaisku, kodel tada ji reiktu vadinti dievu Oo.
> paimkim kazkokia pirmaja dalele, ar what'thefuck'ever jei buvo, ir
> pavadinkime dievu, nu ir prasau, turime dieva jei nuo to kazkam lengviau.

visu pirma, kas yra dievas religijose yra apibrezhta ganetinai aishkiai. tai butybe sukurusi dangu ir zheme, zhmones ir visus gyvulius. taip pat ta butybe kiekvienam turi kazhkoki plana, taipogi reikalauja visishko paklusnumo ir atsidavimo. taip kad shaligatvi mes galim pavadint krumu, ar dievu pavadint dalele, bet tai bus bereikalingas veiksmas.
Tikintieji savo poelgius motyvuoja savo mitu ir padavimu knygomis - kuriuose yra ishkiai apibrezhti tiek dievuliu veiksmai, tiek tavo, kaip tarno veiksmai, norit uzhkariaut dievuliu meile.

Ash neesu priesh jokius asmeninius isivaizdavimus. Tu gali vadint visata ar gamta dievu, jei tau butina suzhmogint is supaprastint reishkinius kad juos suprasti. Tu gali isivaizduoti, kad po mirties tu pavirsi grynaja energija, zuikuchiu, medziu ar 10000 rulonu tuoletinio popieriaus - tik turek tuos isitikinimus savyje, asmeniskai, ne be reikalo tai vadinasi asmenine religija.

> jei yra tokis zodis tai kazkam gal reiktu priskirt. klausimas tiktai kam. a
> gal mes pas kazka laboratorijoj sedim :D nu tai gal kazkuri laboranta bent
> jau reiktu dievu pavadinti? jeigu taip, tai kuri, hmm

jei tu bent isivaizduoji kokio dydzhio yra mums zhinoma visata - kur ten rasti vietos dievuliams? o jei ir egzistuoja kazkokie padarai anapus visatos - mes jiems esam - net nezhinau, kaip tai ivardint - kaip patalynes erkes lyginant su pauksciu tako galaktika - tik as cia labai jau padidinu patalynes erkes... jie net negaletu isivaizduoti, kad mes egzistuojam, o ka jau kalbet apie kazkokias maldas, aukas, mishias, ar atstovus spaudai krushanchius berniukus...
tiesiog, kad suprastum, ape kokius dydzhius mes kalbam http://www.youtube.com/watch?v=17jymDn0W6U