Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-06 14:54:17
"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:hpf671$3cv$1@trimpas.omnitel.net...

> kitaip perfrazuoajnt: sviestas viestuotas. ;)

> tikiuosi supranti, kad tai TIK popierines tiesos.

kad visi yra lygus priesh istatyma? ar tu suvoki apie ka shneki?

> Na nezinau ar cia taip naiviai rasai ar cia bandai destyti kazkokias vadovelynes tiesas.
> bet imho yra truputi kitaip - gejukai stumia savo politika ir naudojasi dabartine situacija.
> ne be reikalo gime posakis: "dabar juodaodziu gejumi buti idealus laikai."

taip, o pasauli valdo masonai, pedikai ir zhydai. Gal geriau nebeshvitink smegenu su rentgeno aparatu, jau keliais kartais buvo per daug...

> negi tu tikrai tiki, kad ju organizacijos sieka naudos visai ju bendruomenei, o ne sau?

Kiekviena bendruomene siekia naudos sau. kol ta nauda nevirshyja naudos, kuria gauna kiti, kol neatsiranda lygesniu kiauliu - tol viskas gerai. O kad homoseksualus zhmones yra diskriminuojami, manau diskutuot nereikia.

> ko tais nesitiki man, kad pas juos viskas kitaip jau ant tiek.
> nepamirstam, kad yra kas valdo (keli procentai) ir kas yra valdomas.
> kas valdo, tai valdo del save ir savo interesu.
> taip yra, buvo ir bus.
>
> gali tai vadinti demokratija, geju organizacija, fasizmu, religija ir pan.
> esme lieka ta pati : keli pricentai valdo mase savo naudai.

ash dabar mislyju, ar tu suvoki ka teigi? grynai ishdeliojam tavo 'logika' ant stalo:
Visa pasauli valdo mazha grupe zhmoniu - kurie yra gausiai turtingi, gausiai galingi, gausiai itakingi ir gausiai homoseksualus (nepamirshkim, kad homoseksualus IR zhydai).. Turiu tave nuliudint tai buvo gudriai sukurta Hitlerio propoganda - ar niekad nedaejo kaip chia taip pedikai zhydai ir masonai sushoko i tas pachias roges ir nusprende valdyt pasauli? Ir ar nekeista, kad tai butent tos trys grupes kuriu nekenchia bazhnychia del ko juos gausiai naikino Hitleris. Taip zhydu lobizmas amerikoje stiprus - bet tai yra lobizmas (mano supratimu, tai yra kriminalinis nusikaltimas, amerikoje tai yra tiesiog viena veiklos srichiu, bet mes ne apie tai) - ne slaptas pasaulio valdymas. Homoseksualai gi savo teises ishsikovojo pasaulyje tada, kai joms kelia nutiese Juodaodzhiai su Martinu Liuteriu Kingu prieshakyje ir moterys.  Nera jokiu samokslu, paverst taves pediku, nera. Homoseksualai nera bazhnychia, kuriai visa laika pinigu stogo remontui, ar naujam X5 - jie ish savo 'nariu' nario mokeschio neima, taigi jei esi 'closet homoseksual' gali nesibaimindamas ishlyst - niekas ish taves startinio mokeschio nereikalaus:)