va visas tavo sitas rasinelis tuoj taps kunu, tik vietoj zodzio katalikas bus panaudotas zodis homoseksualas... "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message news:hpn6ip$n2b$1@trimpas.omnitel.net... > Hm. pradekim nuo to, kaip "Baznycia" ir katalikybe atejo i lietuva .. cia > siaip pradziai. > vienzo va puse velnio straipsnelis, aisku kai kur perlenkta lazda, bet > dauguma punktu teisingai atitinka. > Ir siaip priesh pradedamas izeidineti zmogaus intelektualinius > sugebejimus, prasyciau ivertinti, ar nenustebsit nuo stabdymo kelio. Bo > zinai kaip ten buna, sedi sau baloj ir mastai, kaip cia taip, kad > pukaliuka skauda. > > Matyt, kad absoliučią daugumą žiniasklaidos kontroliuojantys katalikai > jaučiasi visagaliais šalies ir valstybės šeimininkais, galinčiais žeminti > visus, kurie jiems kažkuo neįtinka. > > Dažnai galima išgirsti: „Tikri (visi) lietuviai yra katalikai“, „Lietuva – > Marijos žemė“ ir pan. Jei žiniasklaidoje girdime žodį „tikintieji“, tai > beveik visada turimi omenyje katalikai, jei „bažnyčia“, tai katalikų > bažnyčia, jei „bažnyčios hierarchai“ – tai būtent Romos Katalikų bažnyčios > funkcionieriai, tarsi Lietuvoje nebūtų kitokių tikinčiųjų ar bažnyčių. > > Šiuo atveju nesvarbu, kad katalikybę savo religija įvardina dauguma > lietuvių – išaukštinant katalikus, visi kiti yra, tegul ir netiesiogiai, > pažeminami. Juk iš teiginio, kad Lietuvoje (ar, pagal Jozefą Racingerį, > visame pasaulyje) tėra viena „tikra“ bažnyčia – Katalikų bažnyčia, seka, > kad visos kitos yra „netikros“, antrarūšės, nepilnavertės. > > Neretai katalikai ir atvirai tyčiojasi iš lietuvių, išpažįstančių kitas > religijas, pravardžiuoja juos sektantais, pagonimis ir kitais panašiais > daugelio Lietuvos katalikų taip mėgstamais pašiepiamais ir įžeidžiamais > žodžiais. > > Pastoviai pasigirsta užgaulūs vieši katalikų pareiškimai ir pasirodo > straipsniai žiniasklaidoje, (pavyzdžiui, „sektantai“ „tvirkina vaikus“, > „veda iš kelio jaunimą“, „griauna moralę“ ir pan.), kuriais paprastai > išreiškiamas pasipiktinimas ne kokiais nors nusikaltimais ar teisiškai > pripažintu amoraliu elgesiu, o tuo, kad kitos religinės bendruomenės > išpažįsta savo kitokias nei katalikiškas vertybes ir tas vertybes > propaguoja tarp vaikų ir jaunimo. Tokiais pasisakymais ir straipsniais > lietuviai viešai juodinami, žeminami ir įžeidinėjami tik už tai, kad > elgiasi pagal savo sąžinę. > > Katalikų bažnyčia faktiškai yra tapusi Lietuvos valstybine bažnyčia > Gausios katalikų faktinės privilegijos išaukština juos tarp kitų religinių > grupių. Katalikų bažnyčiai ypač dideliais mastais perleidžiamas valstybės > turtas, netgi tas, kurį katalikai kažkada įsigijo apiplėšdami kitų > tikėjimų žmones. Katalikams pastoviai skiriamos milijoninės lėšos iš > Lietuvos biudžeto, daug kartų didesnės už paramą kitoms religinėms > bendruomenėms. > > Katalikybė faktiškai turi išskirtines teises ir nevaržomai dominuoja > valstybinėse mokyklose. Tikybos kursas čia beveik vienareikšmiškai reiškia > katalikybę, būtent katalikybės propagavimas yra visokeriopai remiamas ir > finansuojamas. Kitų religijų vaikai tik formaliai gali pasirinkti savo > tikėjimo dėstymą, realiai dažniausiai jie to pasirinkimo neturi. > > Katalikai mokytojai neretai įvairiai priekabiauja prie katalikiškosios > tikybos nepasirinkusių moksleivių ir jų tėvų, kartais psichologinis > smurtas vaikams tampa nebepakeliamu. > > Dauguma aukščiausių valstybės pareigūnų kiekviena proga demonstruoja savo > katalikiškumą filmuodamiesi mišių, pamaldų ir kitokių katalikiškų ritualų > metu, nors pagal savo duotas priesaikas turėtų vengti susisieti su kokia > nors viena religine grupe, ypač su užsienio valstybės kontroliuojama > religine organizacija. > > Katalikiški ritualai (sveikinimai, maldos pusryčiai ir pan.) dažnai > finansuojami ar reklamuojami valstybės biudžeto lėšomis. > > Daug valstybinių švenčių: Kalėdos, Velykos, „mergelės“ Marijos dangun > ėmimo diena ir Joninės, – arba grynai katalikiškos, arba pažymimos pagal > Katalikų bažnyčios tradicijas, ir jų oficialus šventimas valstybiniu mastu > yra tiesioginis įžeidimas tiek visiems lietuviams ne krikščionims, tiek > stačiatikiams, kurie norėtų švęsti savo šventes pagal savo bažnytinį > kalendorių. Dar labiau lietuvius ne katalikus diskriminuoja tai, kad > katalikiškos kulto apeigos yra atlikinėjamos kaip oficialios valstybinės > ceremonijos. > > Visus Lietuvos valstybės įteisintus ne katalikų pažeminimus sunku ir > suskaičiuoti, jų skaičius kiekvieną dieną auga, kaip ir pačių > agresyviausių katalikų fanatikų akiplėšiškumas. > > Kariuomenėje viešpatauja katalikų kapelionai > Ne katalikai yra ciniškai diskriminuojami Lietuvos kariuomenėje, kur > katalikai karo kapelionai pastoviai organizuoja ir pravedinėja > įvairiausias religines ar pusiau religines katalikiškas ceremonijas, > neretai žeminančias ir įžeidžiančias ne katalikus. > > Tokio pobūdžio organizacijose, kaip kariuomenė, teisė nedalyvauti > religinėse apeigose tėra simbolinė, nes nuo būrio atsiskyrę kariai > rizikuoja patekti karininkų nemalonėn ir patirti kareivių katalikų smurtą. > Kariškiams pastoviai tenka dalyvauti ir valstybiniuose katalikiškuose > ritualuose, pavyzdžiui, mišiose valstybinių švenčių proga. > > Todėl valstybės vertimas atlikti karinę prievolę diskriminuoja, įžeidžia > ir pažemina Lietuvos jaunuolius ne katalikus. Greičiausiai būtent visiškas > krašto apsaugos sukatalikinimas nulemia tai, kad dauguma jaunimo laiko > nesugebėjimą išvengti karinės tarnybos neapsukrumo, provincialumo, > moralinio nesubrendimo ar tiesiog kvailumo požymiu. > > Katalikų bažnyčios skiriami kapelionai yra formaliai įteisinti ir > policijoje bei kai kuriose Lietuvos universitetuose, kur, matyt, greitai > irgi galutinai įsitvirtins religinė diskriminacija. > > Katalikybę išaukštinanti Lietuvos valstybinė simbolika diskriminuoja ir > įžeidžia ne tik ne katalikus > Gausūs istoriniai Katalikų bažnyčios nusikaltimai prieš kitų tikėjimų > lietuvius ir netgi šimtmečiais vykdytas lietuvių tautos genocidas vis dar > nėra oficialiai pasmerkti, apie juos beveik neužsimenama mokykliniuose > vadovėliuose. > > Dar daugiau, didžiausios su katalikybės vėliava įvykdytos niekšybės ir > nusikaltimai prieš lietuvių tautą yra paskelbti oficialiais Lietuvos > valstybės simboliais. Visų pirma, tai karalius Mindaugas, Vilniaus katedra > ir herbas. > > Pirmasis katalikų apkrikštytas Lietuvos valdovas Mindaugas yra padarytas > oficialiu Lietuvos valstybingumo simboliu nors gavo karaliaus karūną už > tai, kad atidavė pusę tuometinės Lietuvos žemių, tarp jų – visą Žemaitiją, > kalavijuočių ordinui – ir todėl kiekvienam žemaičiui, net ir katalikui, jo > protėvius išdavusio ir pardavusio Mindaugo išaukštinimas yra tiesioginis > Lietuvos valstybės įžeidimas. > > > > Vilniaus katedra yra pastatyta katalikų išniekintos lietuviškos šventyklos > vietoje, ir dažnas jos vaizdavimas Lietuvos simboliu įžeidžia kiekvieną > istorinį lietuviškąjį tikėjimą išpažįstantį ar tiesiog gerbiantį lietuvį. > Vilniaus herbas > > Lietuvos sostinės Vilniaus herbas – katalikų šventasis Kristoforas – > pastovus priminimas kiekvienam ne katalikui, kad jis čia laikomas > antrarūšiu lietuviu. > Vilniaus miesto herbe yra pavaizduotas katalikų šventasis Kristoforas, ir > tai yra tiesioginis ne katalikų pažeminimas, pastovus priminimas, kad > Katalikų bažnyčia viešpatauja Vilniuje, o visi kiti tikėjimai yra > antraeiliai. Kadangi Vilnius yra Lietuvos sostinė, jo katalikiškasis > simbolis yra akibrokštas ir kiekvienam lietuviui ne katalikui. > > Lietuvos katalikai yra taip įpratę nevaržomi žeminti ne katalikus, kad > dažniausiai nė neprisipažįsta tai darantys > Retas katalikas pripažįsta savo nepakantumą ir įproti įžeidinėti kitus. > Pradėjus apie tai viešai kalbėti, netgi didžiausi įžūlėliai pradeda > tvirtinti, kad jie yra labai tolerantiški, kad visos religijos Lietuvoje > turi lygias teises ir pan. > > Lietuviai katalikai dažnai teisinasi istorinėmis tradicijomis – „Sektantai > ir pagonys yra tradiciniai lietuviški žodžiai“, „Vilniaus herbas yra > istorinis palikimas“, „lietuviai – nuo seno katalikiška tauta“ ir pan. > Tačiau tuo būdu jie dar labiau įžeidžia ne katalikus lietuvius, kadangi > visos šios tradicijos susiformavo būtent didžiausio katalikų siautėjimo ir > kitų tikėjimų persekiojimo Lietuvoje laikais. > > Smurtu ir prievarta suformuotų tradicijų išaukštinimas tik dar kartą > parodo, kad netekusi galimybės žudyti kitaip mąstančius žmones, Lietuvoje > Katalikų bažnyčia pasikeitė tik išoriškai, išsaugodama savo nepakantumą ir > panieką ne katalikams kitokia, labiau užslėpta forma. > > Ne katalikų diskriminavimo atvejai yra rimti žmogaus teisių pažeidimai > Šiais laikais Europoje diskriminavimas religijos pagrindu yra laikomas > sunkiu žmogaus teisių pažeidimu. Visame pasaulyje valstybės stengiasi > išimti religinius ženklus iš savo oficialiosios simbolikos. Šis procesas > vyksta netgi fanatiškosiose JAV, kur religiniai motyvai neseniai buvo > pašalinti ir iš banknotų. > > Tai, kas dabar normalu Lietuvoje, būtų neįmanoma dabartinėje Vakarų > Europoje, o greičiausiai ir likusioje Rytų Europoje. Netgi rūsčiojoje > Rusijoje vyriausybės beatodairiškai palaikomi stačiatikiai nežemina ir > neįžeidinėja kitų tikėjimų žmonių. > > Nėra ir nebus pagrindo vadinti Lietuvą demokratine ar europietiška > valstybe tol, kol Lietuvos valstybė demonstruoja savo beatodairišką > ištikimybę Katalikų bažnyčiai, kol niekaip neginami nuo katalikų fanatikų > įžeidinėjimų ir pažeminimų ne katalikai lietuviai yra paversti > antrarūšiais ir mažateisiais piliečiais. > > "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message > news:hpn5ni$ll1$1@trimpas.omnitel.net... >> Ok, jau pradedu po truputį suvokti, tau reikia rašyt po vieną sakinį ir >> pageidautina trumpą :) >> >> Bažnyčia diskriminuoja tave, kažką kitą? Kaip? >> >> Ir kai sakai "bažnyčia", ką turi omenyje: kunigus/vienuolius etc ar >> religingą visuomenės dalį? >> >> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message >> news:hpn4qt$k5q$1@trimpas.omnitel.net... >>> kad diskriminuoja baznycia sekmingai, lygiai taip pat kai gryzta >>> bumerangas staiga pradedama verkti ir statyti aukos sindroma. >>> religija is evil and must die. >>> >>> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message >>> news:hpn1rd$ekn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> >>>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message >>>> news:hpmupb$9es$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Pamiršau <irony> </irony>. Ir šiaip, čia ne į temą buvo, tai px. >>>>> >>>>> Oh ble, tik nereikia gerai dabar. Ironishku tonu paemus prasme kokia >>>>> gaunasi? Ka tu smegenis pisi atmazus metai. >>>> >>>> Bla buh :) Nu parašiau nesąmonę, nu :) Bite me :P >>>> >>>> >>>>>> Tu į klausimą geriau atsakyk, o ne kvailus išvedžiojimus pradėk ir >>>>>> "kaliausėm apsistatyk" ( (c) Toxis) >>>>> >>>>> Tai va tavo atsakymas: tu ir pora jusu nera dauguma, todel tavo >>>>> ishstatytas faktas yra tik tavo fantazijos vaisius, nepagrystas >>>>> realiais >>>>> dalykais. >>>> Mano išstatytas faktas, kad eutanazija leidžiama eilėje valstybių, yra >>>> nepagrystas realiais dalykais? Plzxplainkthxbai. >>>> >>>> >>>> >>>>> Kur tavo video? Pradziai pradesim nuo tekstines informacijos. >>>>> http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/teismas-baznycia-paskubejo-prasydama-iteisinti-nelegalius-statinius.d?id=30895917 >>>>> http://www.lietuvos.net/istorija/katalikai/ >>>>> tesiam? >>>> >>>> Man reikia video, kaip tu tyčiojies iš kitų ligonių, ne tik iš tų, >>>> kurių >>>> liga yra "tikėjimas" ar "religingumas". Tai kur blet mano video? O tai >>>> dabar gaunasi, kad tu tik ant tokių važiuoji, tokiu būdu juos >>>> diskriminuodamas, o va jau kitiem ligoniam tai galima ramiai gyvent be >>>> tavo patyčių. >>>> >>>> O dėl tos tekstinės informacijos - ką tu nori ja įrodyti? >>> >>> > > >