Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-09 16:11:15
va visas tavo sitas rasinelis tuoj taps kunu, tik vietoj zodzio katalikas 
bus panaudotas zodis homoseksualas...

"Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message 
news:hpn6ip$n2b$1@trimpas.omnitel.net...
> Hm. pradekim nuo to, kaip "Baznycia" ir katalikybe atejo i lietuva .. cia 
> siaip pradziai.
> vienzo va puse velnio straipsnelis, aisku kai kur perlenkta lazda, bet 
> dauguma punktu teisingai atitinka.
> Ir siaip priesh pradedamas izeidineti zmogaus intelektualinius 
> sugebejimus, prasyciau ivertinti, ar nenustebsit nuo stabdymo kelio. Bo 
> zinai kaip ten buna, sedi sau baloj ir mastai, kaip cia taip, kad 
> pukaliuka skauda.
>
> Matyt, kad absoliučią daugumą žiniasklaidos kontroliuojantys katalikai 
> jaučiasi visagaliais šalies ir valstybės šeimininkais, galinčiais žeminti 
> visus, kurie jiems kažkuo neįtinka.
>
> Dažnai galima išgirsti: „Tikri (visi) lietuviai yra katalikai“, „Lietuva – 
> Marijos žemė“ ir pan. Jei žiniasklaidoje girdime žodį „tikintieji“, tai 
> beveik visada turimi omenyje katalikai, jei „bažnyčia“, tai katalikų 
> bažnyčia, jei „bažnyčios hierarchai“ – tai būtent Romos Katalikų bažnyčios 
> funkcionieriai, tarsi Lietuvoje nebūtų kitokių tikinčiųjų ar bažnyčių.
>
> Šiuo atveju nesvarbu, kad katalikybę savo religija įvardina dauguma 
> lietuvių – išaukštinant katalikus, visi kiti yra, tegul ir netiesiogiai, 
> pažeminami. Juk iš teiginio, kad Lietuvoje (ar, pagal Jozefą Racingerį, 
> visame pasaulyje) tėra viena „tikra“ bažnyčia – Katalikų bažnyčia, seka, 
> kad visos kitos yra „netikros“, antrarūšės, nepilnavertės.
>
> Neretai katalikai ir atvirai tyčiojasi iš lietuvių, išpažįstančių kitas 
> religijas, pravardžiuoja juos sektantais, pagonimis ir kitais panašiais 
> daugelio Lietuvos katalikų taip mėgstamais pašiepiamais ir įžeidžiamais 
> žodžiais.
>
> Pastoviai pasigirsta užgaulūs vieši katalikų pareiškimai ir pasirodo 
> straipsniai žiniasklaidoje, (pavyzdžiui, „sektantai“ „tvirkina vaikus“, 
> „veda iš kelio jaunimą“, „griauna moralę“ ir pan.), kuriais paprastai 
> išreiškiamas pasipiktinimas ne kokiais nors nusikaltimais ar teisiškai 
> pripažintu amoraliu elgesiu, o tuo, kad kitos religinės bendruomenės 
> išpažįsta savo kitokias nei katalikiškas vertybes ir tas vertybes 
> propaguoja tarp vaikų ir jaunimo. Tokiais pasisakymais ir straipsniais 
> lietuviai viešai juodinami, žeminami ir įžeidinėjami tik už tai, kad 
> elgiasi pagal savo sąžinę.
>
> Katalikų bažnyčia faktiškai yra tapusi Lietuvos valstybine bažnyčia
> Gausios katalikų faktinės privilegijos išaukština juos tarp kitų religinių 
> grupių. Katalikų bažnyčiai ypač dideliais mastais perleidžiamas valstybės 
> turtas, netgi tas, kurį katalikai kažkada įsigijo apiplėšdami kitų 
> tikėjimų žmones. Katalikams pastoviai skiriamos milijoninės lėšos iš 
> Lietuvos biudžeto, daug kartų didesnės už paramą kitoms religinėms 
> bendruomenėms.
>
> Katalikybė faktiškai turi išskirtines teises ir nevaržomai dominuoja 
> valstybinėse mokyklose. Tikybos kursas čia beveik vienareikšmiškai reiškia 
> katalikybę, būtent katalikybės propagavimas yra visokeriopai remiamas ir 
> finansuojamas. Kitų religijų vaikai tik formaliai gali pasirinkti savo 
> tikėjimo dėstymą, realiai dažniausiai jie to pasirinkimo neturi.
>
> Katalikai mokytojai neretai įvairiai priekabiauja prie katalikiškosios 
> tikybos nepasirinkusių moksleivių ir jų tėvų, kartais psichologinis 
> smurtas vaikams tampa nebepakeliamu.
>
> Dauguma aukščiausių valstybės pareigūnų kiekviena proga demonstruoja savo 
> katalikiškumą filmuodamiesi mišių, pamaldų ir kitokių katalikiškų ritualų 
> metu, nors pagal savo duotas priesaikas turėtų vengti susisieti su kokia 
> nors viena religine grupe, ypač su užsienio valstybės kontroliuojama 
> religine organizacija.
>
> Katalikiški ritualai (sveikinimai, maldos pusryčiai ir pan.) dažnai 
> finansuojami ar reklamuojami valstybės biudžeto lėšomis.
>
> Daug valstybinių švenčių: Kalėdos, Velykos, „mergelės“ Marijos dangun 
> ėmimo diena ir Joninės, – arba grynai katalikiškos, arba pažymimos pagal 
> Katalikų bažnyčios tradicijas, ir jų oficialus šventimas valstybiniu mastu 
> yra tiesioginis įžeidimas tiek visiems lietuviams ne krikščionims, tiek 
> stačiatikiams, kurie norėtų švęsti savo šventes pagal savo bažnytinį 
> kalendorių. Dar labiau lietuvius ne katalikus diskriminuoja tai, kad 
> katalikiškos kulto apeigos yra atlikinėjamos kaip oficialios valstybinės 
> ceremonijos.
>
> Visus Lietuvos valstybės įteisintus ne katalikų pažeminimus sunku ir 
> suskaičiuoti, jų skaičius kiekvieną dieną auga, kaip ir pačių 
> agresyviausių katalikų fanatikų akiplėšiškumas.
>
> Kariuomenėje viešpatauja katalikų kapelionai
> Ne katalikai yra ciniškai diskriminuojami Lietuvos kariuomenėje, kur 
> katalikai karo kapelionai pastoviai organizuoja ir pravedinėja 
> įvairiausias religines ar pusiau religines katalikiškas ceremonijas, 
> neretai žeminančias ir įžeidžiančias ne katalikus.
>
> Tokio pobūdžio organizacijose, kaip kariuomenė, teisė nedalyvauti 
> religinėse apeigose tėra simbolinė, nes nuo būrio atsiskyrę kariai 
> rizikuoja patekti karininkų nemalonėn ir patirti kareivių katalikų smurtą. 
> Kariškiams pastoviai tenka dalyvauti ir valstybiniuose katalikiškuose 
> ritualuose, pavyzdžiui, mišiose valstybinių švenčių proga.
>
> Todėl valstybės vertimas atlikti karinę prievolę diskriminuoja, įžeidžia 
> ir pažemina Lietuvos jaunuolius ne katalikus. Greičiausiai būtent visiškas 
> krašto apsaugos sukatalikinimas nulemia tai, kad dauguma jaunimo laiko 
> nesugebėjimą išvengti karinės tarnybos neapsukrumo, provincialumo, 
> moralinio nesubrendimo ar tiesiog kvailumo požymiu.
>
> Katalikų bažnyčios skiriami kapelionai yra formaliai įteisinti ir 
> policijoje bei kai kuriose Lietuvos universitetuose, kur, matyt, greitai 
> irgi galutinai įsitvirtins religinė diskriminacija.
>
> Katalikybę išaukštinanti Lietuvos valstybinė simbolika diskriminuoja ir 
> įžeidžia ne tik ne katalikus
> Gausūs istoriniai Katalikų bažnyčios nusikaltimai prieš kitų tikėjimų 
> lietuvius ir netgi šimtmečiais vykdytas lietuvių tautos genocidas vis dar 
> nėra oficialiai pasmerkti, apie juos beveik neužsimenama mokykliniuose 
> vadovėliuose.
>
> Dar daugiau, didžiausios su katalikybės vėliava įvykdytos niekšybės ir 
> nusikaltimai prieš lietuvių tautą yra paskelbti oficialiais Lietuvos 
> valstybės simboliais. Visų pirma, tai karalius Mindaugas, Vilniaus katedra 
> ir herbas.
>
> Pirmasis katalikų apkrikštytas Lietuvos valdovas Mindaugas yra padarytas 
> oficialiu Lietuvos valstybingumo simboliu nors gavo karaliaus karūną už 
> tai, kad atidavė pusę tuometinės Lietuvos žemių, tarp jų – visą Žemaitiją, 
> kalavijuočių ordinui – ir todėl kiekvienam žemaičiui, net ir katalikui, jo 
> protėvius išdavusio ir pardavusio Mindaugo išaukštinimas yra tiesioginis 
> Lietuvos valstybės įžeidimas.
>
>
>
> Vilniaus katedra yra pastatyta katalikų išniekintos lietuviškos šventyklos 
> vietoje, ir dažnas jos vaizdavimas Lietuvos simboliu įžeidžia kiekvieną 
> istorinį lietuviškąjį tikėjimą išpažįstantį ar tiesiog gerbiantį lietuvį.
>  Vilniaus herbas
>
>  Lietuvos sostinės Vilniaus herbas – katalikų šventasis Kristoforas – 
> pastovus priminimas kiekvienam ne katalikui, kad jis čia laikomas 
> antrarūšiu lietuviu.
> Vilniaus miesto herbe yra pavaizduotas katalikų šventasis Kristoforas, ir 
> tai yra tiesioginis ne katalikų pažeminimas, pastovus priminimas, kad 
> Katalikų bažnyčia viešpatauja Vilniuje, o visi kiti tikėjimai yra 
> antraeiliai. Kadangi Vilnius yra Lietuvos sostinė, jo katalikiškasis 
> simbolis yra akibrokštas ir kiekvienam lietuviui ne katalikui.
>
> Lietuvos katalikai yra taip įpratę nevaržomi žeminti ne katalikus, kad 
> dažniausiai nė neprisipažįsta tai darantys
> Retas katalikas pripažįsta savo nepakantumą ir įproti įžeidinėti kitus. 
> Pradėjus apie tai viešai kalbėti, netgi didžiausi įžūlėliai pradeda 
> tvirtinti, kad jie yra labai tolerantiški, kad visos religijos Lietuvoje 
> turi lygias teises ir pan.
>
> Lietuviai katalikai dažnai teisinasi istorinėmis tradicijomis – „Sektantai 
> ir pagonys yra tradiciniai lietuviški žodžiai“, „Vilniaus herbas yra 
> istorinis palikimas“, „lietuviai – nuo seno katalikiška tauta“ ir pan. 
> Tačiau tuo būdu jie dar labiau įžeidžia ne katalikus lietuvius, kadangi 
> visos šios tradicijos susiformavo būtent didžiausio katalikų siautėjimo ir 
> kitų tikėjimų persekiojimo Lietuvoje laikais.
>
> Smurtu ir prievarta suformuotų tradicijų išaukštinimas tik dar kartą 
> parodo, kad netekusi galimybės žudyti kitaip mąstančius žmones, Lietuvoje 
> Katalikų bažnyčia pasikeitė tik išoriškai, išsaugodama savo nepakantumą ir 
> panieką ne katalikams kitokia, labiau užslėpta forma.
>
> Ne katalikų diskriminavimo atvejai yra rimti žmogaus teisių pažeidimai
> Šiais laikais Europoje diskriminavimas religijos pagrindu yra laikomas 
> sunkiu žmogaus teisių pažeidimu. Visame pasaulyje valstybės stengiasi 
> išimti religinius ženklus iš savo oficialiosios simbolikos. Šis procesas 
> vyksta netgi fanatiškosiose JAV, kur religiniai motyvai neseniai buvo 
> pašalinti ir iš banknotų.
>
> Tai, kas dabar normalu Lietuvoje, būtų neįmanoma dabartinėje Vakarų 
> Europoje, o greičiausiai ir likusioje Rytų Europoje. Netgi rūsčiojoje 
> Rusijoje vyriausybės beatodairiškai palaikomi stačiatikiai nežemina ir 
> neįžeidinėja kitų tikėjimų žmonių.
>
> Nėra ir nebus pagrindo vadinti Lietuvą demokratine ar europietiška 
> valstybe tol, kol Lietuvos valstybė demonstruoja savo beatodairišką 
> ištikimybę Katalikų bažnyčiai, kol niekaip neginami nuo katalikų fanatikų 
> įžeidinėjimų ir pažeminimų ne katalikai lietuviai yra paversti 
> antrarūšiais ir mažateisiais piliečiais.
>
> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message 
> news:hpn5ni$ll1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ok, jau pradedu po truputį suvokti, tau reikia rašyt po vieną sakinį ir
>> pageidautina trumpą :)
>>
>> Bažnyčia diskriminuoja tave, kažką kitą? Kaip?
>>
>> Ir kai sakai "bažnyčia", ką turi omenyje: kunigus/vienuolius etc ar
>> religingą visuomenės dalį?
>>
>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message
>> news:hpn4qt$k5q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kad diskriminuoja baznycia sekmingai, lygiai taip pat kai gryzta
>>> bumerangas staiga pradedama verkti ir statyti aukos sindroma.
>>> religija is evil and must die.
>>>
>>> "Kuujis@work" <kuujis_no_spam_at_work@gmail.com> wrote in message
>>> news:hpn1rd$ekn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>>
>>>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message
>>>> news:hpmupb$9es$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Pamiršau <irony> </irony>. Ir šiaip, čia ne į temą buvo, tai px.
>>>>>
>>>>> Oh ble, tik nereikia gerai dabar. Ironishku tonu paemus prasme kokia
>>>>> gaunasi? Ka tu smegenis pisi atmazus metai.
>>>>
>>>> Bla buh :) Nu parašiau nesąmonę, nu :) Bite me :P
>>>>
>>>>
>>>>>> Tu į klausimą geriau atsakyk, o ne kvailus išvedžiojimus pradėk ir
>>>>>> "kaliausėm apsistatyk" ( (c) Toxis)
>>>>>
>>>>> Tai va tavo atsakymas: tu ir pora jusu nera dauguma, todel tavo
>>>>> ishstatytas faktas yra tik tavo fantazijos vaisius, nepagrystas 
>>>>> realiais
>>>>> dalykais.
>>>> Mano išstatytas faktas, kad eutanazija leidžiama eilėje valstybių, yra
>>>> nepagrystas realiais dalykais? Plzxplainkthxbai.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>> Kur tavo video? Pradziai pradesim nuo tekstines informacijos.
>>>>> http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/teismas-baznycia-paskubejo-prasydama-iteisinti-nelegalius-statinius.d?id=30895917
>>>>> http://www.lietuvos.net/istorija/katalikai/
>>>>> tesiam?
>>>>
>>>> Man reikia video, kaip tu tyčiojies iš kitų ligonių, ne tik iš tų, 
>>>> kurių
>>>> liga yra "tikėjimas" ar "religingumas". Tai kur blet mano video? O tai
>>>> dabar gaunasi, kad tu tik ant tokių važiuoji, tokiu būdu juos
>>>> diskriminuodamas, o va jau kitiem ligoniam tai galima ramiai gyvent be
>>>> tavo patyčių.
>>>>
>>>> O dėl tos tekstinės informacijos - ką tu nori ja įrodyti?
>>>
>>>
>
>
>