Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Fwd
Data: 2010-04-06 16:47:32
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hpfd6u$fha$1@trimpas.omnitel.net...
> taigi ash nenoriu daryti konstitucjoje pakeitimu, ash noriu, kad ja butu vadovaujamasi.
Jūsų Konstitucijos interpretacijas paliksime jums pačiam:) Trumpai - interpretacija klaidinga, bet nematau prasmės ginčytis toliau.

> smurfu, lauro lapu, smelio ir.. uuu, koks grazhus akmuo...  Ar tu apsimeti ir uzhsiimi tushchia retorika, ar visgi ish tikro
> nesutinki, kad sheimos politika nukreipat i tradicines _krikshchionishkas_ normas yra religijos kimshimas ten kur jos tiesiog
> nereikia. O jei ateis i valdzhia musumlonishku pazhiuriu zhmones ir nuspres iteisinti kad galima mushti zhmonas, kad fatvos yra
> aukshchiua istatymo, kad sharia teise yra aukshchiau zhemishkos teises? Tai irgi bus tik istatymai? Ar tai jau bus kitos, ne
> valstybines religijos (kurios mes neturim) kishimasis ir tai bus negerai?
O tau neatrodo, kad jei 95% kandidatų į "valdžią" yra krikščionys, tai natūraliai atsispindi ir politikoje, jų šeimos sampratoje, jų
priimamuose įstatymuose ir visur kitur? Ar visgi čia bažnyčios ilgi pirštai siekia net valdžią? :)
Vėlgi - valdžios kišimąsi į tarkime šeimos politiką reglamentuoja Konstitucija, kuri leidžia tą daryti. Jeigu tas nepatinka, steik
ateistų partiją, dalyvauk rinkimuose ir keisk Konstituciją:)

> o kodel vis temoj apie hmoseksualus tu ishkeli bazhnychia - ash suprantu, kad jie to nevengia, o kai kurie net sakychiau rekordus
> skina (200 kurchiu berniuku yra ne shuns papas) - bet nu nereikia chia kisht religijos ir jos veidmanishkumo:)
Aš nekeliu nieko, čia savaime išlenda (bent jau šiame threade). Tiesa, pateiktas pavyzdys yra neteisingas:) Tikiuosi bent pats
supranti kodėl.