Tema: Re: Toxius PYDARAS
Autorius: Lavonas
Data: 2010-04-09 09:06:08
Nu taigi jie ne sheip sau ta parada daro. Butu iteisine ju santuokas ir dar
ko jie ten reikalauja ir nereiketu jokiu paradu.

"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message
Nu o jei ateisiu prie tavo namu su draugais ir ant suoliuko pradesim
ishsieme valgyt fekalijas..? Kokia tu turi teise aishkint, kad tai
asocialu..?
Man homikai irgi netrukdo, vticharia gali daryti ka nori, kiek nori ir su
kuo nori, o jei dar sugeba tai uzhmaskuot – ishvis zhavinga. Bet kam tie
paradai su propaganda, kad tai normalu...?