Čia tas pats kas atsakinėti į TSRS centro komiteto šyškos klausimus jam papasakojus apie žmones, gyvenančius laisvėje: "tu geriau papasakok kas panaikinus centro komiteto prievartos instituciją nuspręs, kam auginti karves, o kam rugius, kas apsaugos, kad tavo nusipirkta mašina nesugestų pirmą dieną, kas suplanuos kiek batų reikia turėti doram žmogui ir kas tuos batus gamins tt." arba atsakinėti į vergvaldžio klausimą "kas pjaus cukrašvendres jei panaikinsim vergiją?". Nepaisant to, kad atsakymai į šiuos klausimus yra labai paprasti (dėl teisinės sistemos mano supratimu geriausiai yra parašęs David Friedman http://www.daviddfriedman.com/Academic/Anarchy_and_Eff_Law/Anarchy_and_Eff_Law.html ir atsakymas į kritiką http://www.daviddfriedman.com/Academic/Law_as_a_private_good/Law_as_a_private_good.html, kitais, paprastesniais klausimais, prirašymų yra begalė, iš geresnių pvz. http://www.mississaugatherapy.com/FDR_Books/FDR_4_Everyday_Anarchy.pdf ir http://www.mississaugatherapy.com/FDR_Books/FDR_5_Practical_Anarchy.pdf), niekas nesikeistų net jei atsakymų į juos nežinotų niekas. Žmones laikyti vergovėje yra neteisinga ir civilizuotoje visuomenėje turi būti draudžiama nepriklausomai nuo to ar žino kas nors kaip kitais būdais nupjauti cukrašvendres ar ne. Lygiai taip pat civilizuotoje visuomenėje turi būti draudžiama siekti ir bet kokių kitų tikslų (turėti lemputę, nuvažiuoti iki jūros, turėti apsaugą, etc.) plėšiant taikius žmones grasinant jiems fiziniu susidorojimu. -- Doc "Saulius" <alio@valio.lt> wrote in message news:h5ot92$8ut$1@trimpas.omnitel.net... > Tu geriau papasakok kaip isivaizduoji kaip pasirinkt is kokios policijos > pirkti paslaugas, kokiam teisme ginti savo interesus, kieno nutiestu > greitkeliu vaziuoti is pajurio i sostine, kaip pasirinkti kieno lempute > tave apsvies nakti, kas apsaugos, kad kaimynas ant "tavo" sklypo savo namo > nepastatytu arba savo kanalizacijos tavo sklype neisleistu ir t.t.t.