Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Dexteris
Data: 2009-08-11 19:38:35
Aš turiu omenyje psichinę sveikatą sakydamas pusę smegenų. Koks
prisidirbimas, jei žmogus suserga ir tampa invalidas? Galvoji pats žmogus
pasiprašo ligoninėje, kad jį pririštų prie lovos? Jei žmogus nesiorientuoja
erdvėje, ką tada daryti? Ar invalidai kalti, kad yra veltėdžių? Visuomenė
juos toleruoja, todėl ir priviso begalė.