Kai ner idomios minties, atsakas lygiai toks pat nebeidomus(atmestinis). "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:h85r6j$ldv$1@trimpas.omnitel.net... > Minties tavo atsake nebrandu, eilinį kartą nebidomus darais... > > "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message > news:h851dq$cv7$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >> news:h83aeu$oj2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>> news:h8356e$ioe$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>>> news:h82ue8$75u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>>> news:h82ah2$4bu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas. >>>>>> Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas. >>>>>> Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos, >>>>>> net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist... >>>>>> >>>>> Filologinės grožybės... >>>> >>>> Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija? >>> >>> Tu čia kažkur įževgi informaciją ??? Ale ir akylas gi tu... >> >> Bet kuria informacija galima suniekinti lygiai kaip ir isaukstinti. Ka >> pasirinkti >> kiekvieno asmeninis reikalas. >> >> >>>>>> Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas >>>>>> (brokas), >>>>>> gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot. >>>>>> >>>>> Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės >>>>> struktūros, garantuojančios monetos likvidumą. >>>> >>>> Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura >>>> nubrezia >>>> vieningos mainu sistemos teritorija. >>> >>> Sveikinus susikūrus nuosava pinigų apibrėžimą. Kaip gyvenas nuosavam >>> urvely ? Bendravimo problemų nekyla ? >> >> Tai elementarus paaiskinimas savais zodziais, gi tamstai matyt >> priimtiniau >> kokio vardenio pavardenio paaiskinimas savais zodziais/nuomone. Na ka >> padarysi, >> jei savais zodziais paaiskint truksta suvokimo, tenka naudotis gudresniu >> ismintim. >> Sakyk kuris tas vardenis irgi pavardenis tau arciausiai sirdies, >> pacituosiu. >> >>>>>> Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus >>>>>> uzduota >>>>>> klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i >>>>>> tiksliuosius >>>>>> mokslus.. >>>>>> Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju >>>>>> pasauleziuroje. >>>>>> >>>>> Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai, >>>>> vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena... >>>>> >>>>>> Grubiai sociuma galima aprasyt taip: >>>>>> >>>>>> Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota. >>>>>> Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but >>>>>> sukonstruota. >>>>> >>>>> Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota") >>>>> mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir >>>>> bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja >>>>> ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis >>>>> priverčia >>>>> daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o >>>>> tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija). >>>> >>>> Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia >>>> Lietuvoje >>>> bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju. >>> >>> Vach vach, ir vėl savan urvelin lendi :) Jau ir pinigus nuosavus turi, >>> daba >>> dar ir valdymo mechanizmus/įrankius. Progresuoji... regresuoji... ? >> >> Progresas vienoje srityje visada salygoja regresa kitoje. Veiksmas ir >> atoveiksmis. >> >>>>>> Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i >>>>>> kaip, >>>>>> taigi >>>>>> teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui >>>>>> mažai >>>>>> reikšminga" >>>>>> jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai >>>>>> kliedite >>>>>> apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida >>>>>> kaip >>>>>> ir >>>>>> socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais. >>>>>> >>>>> Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų >>>>> pranašai >>>>> ar naujų religijų kūrėjai. >>>> >>>> Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu >>>> klasifikuotoju? >>> >>> Kas kam idomiau - labai jau skonio reikalas. Musie 99% pranašų/ >>> religijos kūrėjų yra daug bejėgiškesni už kokį eilinį >>> bibliotekininkystės >>> mokslo klasifikatorių. Statistika - žiaurus dalykas, o pranašų pilna >>> ne tik gatvėse bet ir psich. gydyklose. >> >> Is statistikos lygiai taip pat ziauriai issitycioti tik mazutele >> problema. >>