Minties tavo atsake nebrandu, eilinį kartą nebidomus darais... "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h851dq$cv7$1@trimpas.omnitel.net... > > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message > news:h83aeu$oj2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >> news:h8356e$ioe$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>> news:h82ue8$75u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>> news:h82ah2$4bu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas. >>>>> Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas. >>>>> Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos, >>>>> net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist... >>>>> >>>> Filologinės grožybės... >>> >>> Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija? >> >> Tu čia kažkur įževgi informaciją ??? Ale ir akylas gi tu... > > Bet kuria informacija galima suniekinti lygiai kaip ir isaukstinti. Ka > pasirinkti > kiekvieno asmeninis reikalas. > > >>>>> Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas >>>>> (brokas), >>>>> gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot. >>>>> >>>> Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės >>>> struktūros, garantuojančios monetos likvidumą. >>> >>> Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura nubrezia >>> vieningos mainu sistemos teritorija. >> >> Sveikinus susikūrus nuosava pinigų apibrėžimą. Kaip gyvenas nuosavam >> urvely ? Bendravimo problemų nekyla ? > > Tai elementarus paaiskinimas savais zodziais, gi tamstai matyt priimtiniau > kokio vardenio pavardenio paaiskinimas savais zodziais/nuomone. Na ka > padarysi, > jei savais zodziais paaiskint truksta suvokimo, tenka naudotis gudresniu > ismintim. > Sakyk kuris tas vardenis irgi pavardenis tau arciausiai sirdies, pacituosiu. > >>>>> Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus uzduota >>>>> klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i >>>>> tiksliuosius >>>>> mokslus.. >>>>> Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju pasauleziuroje. >>>>> >>>> Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai, >>>> vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena... >>>> >>>>> Grubiai sociuma galima aprasyt taip: >>>>> >>>>> Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota. >>>>> Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but >>>>> sukonstruota. >>>> >>>> Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota") >>>> mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir >>>> bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja >>>> ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis >>>> priverčia >>>> daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o >>>> tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija). >>> >>> Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia Lietuvoje >>> bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju. >> >> Vach vach, ir vėl savan urvelin lendi :) Jau ir pinigus nuosavus turi, >> daba >> dar ir valdymo mechanizmus/įrankius. Progresuoji... regresuoji... ? > > Progresas vienoje srityje visada salygoja regresa kitoje. Veiksmas ir > atoveiksmis. > >>>>> Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i >>>>> kaip, >>>>> taigi >>>>> teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui mažai >>>>> reikšminga" >>>>> jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai >>>>> kliedite >>>>> apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida kaip >>>>> ir >>>>> socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais. >>>>> >>>> Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų >>>> pranašai >>>> ar naujų religijų kūrėjai. >>> >>> Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu >>> klasifikuotoju? >> >> Kas kam idomiau - labai jau skonio reikalas. Musie 99% pranašų/ >> religijos kūrėjų yra daug bejėgiškesni už kokį eilinį bibliotekininkystės >> mokslo klasifikatorių. Statistika - žiaurus dalykas, o pranašų pilna >> ne tik gatvėse bet ir psich. gydyklose. > > Is statistikos lygiai taip pat ziauriai issitycioti tik mazutele problema. >