Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-08 17:54:11
Minties tavo atsake nebrandu, eilinį kartą nebidomus darais...

"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h851dq$cv7$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message 
> news:h83aeu$oj2$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message 
>> news:h8356e$ioe$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>>> news:h82ue8$75u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>>> news:h82ah2$4bu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas.
>>>>> Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas.
>>>>> Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos,
>>>>> net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist...
>>>>>
>>>> Filologinės grožybės...
>>>
>>> Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija?
>>
>> Tu čia kažkur įževgi informaciją ??? Ale ir akylas gi tu...
> 
> Bet kuria informacija galima suniekinti lygiai kaip ir isaukstinti. Ka 
> pasirinkti
> kiekvieno asmeninis reikalas.
> 
> 
>>>>> Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas 
>>>>> (brokas),
>>>>> gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot.
>>>>>
>>>> Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės
>>>> struktūros, garantuojančios monetos likvidumą.
>>>
>>> Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura nubrezia
>>> vieningos mainu sistemos teritorija.
>>
>> Sveikinus susikūrus nuosava pinigų apibrėžimą. Kaip gyvenas nuosavam
>> urvely ? Bendravimo problemų nekyla ?
> 
> Tai elementarus paaiskinimas savais zodziais, gi tamstai matyt priimtiniau
> kokio vardenio pavardenio paaiskinimas savais zodziais/nuomone. Na ka 
> padarysi,
> jei savais zodziais paaiskint truksta suvokimo, tenka naudotis gudresniu 
> ismintim.
> Sakyk kuris tas vardenis irgi pavardenis tau arciausiai sirdies, pacituosiu.
> 
>>>>> Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus uzduota
>>>>> klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i 
>>>>> tiksliuosius
>>>>> mokslus..
>>>>> Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju pasauleziuroje.
>>>>>
>>>> Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai,
>>>> vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena...
>>>>
>>>>> Grubiai sociuma galima aprasyt taip:
>>>>>
>>>>> Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota.
>>>>> Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but 
>>>>> sukonstruota.
>>>>
>>>> Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota")
>>>> mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir
>>>> bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja
>>>> ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis
>>>> priverčia
>>>> daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o
>>>> tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija).
>>>
>>> Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia Lietuvoje
>>> bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju.
>>
>> Vach vach, ir vėl savan urvelin lendi :) Jau ir pinigus nuosavus turi, 
>> daba
>> dar ir valdymo mechanizmus/įrankius. Progresuoji... regresuoji... ?
> 
> Progresas vienoje srityje visada salygoja regresa kitoje. Veiksmas ir 
> atoveiksmis.
> 
>>>>> Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i 
>>>>> kaip,
>>>>> taigi
>>>>> teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui mažai
>>>>> reikšminga"
>>>>> jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai
>>>>> kliedite
>>>>> apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida kaip 
>>>>> ir
>>>>> socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais.
>>>>>
>>>> Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų 
>>>> pranašai
>>>> ar naujų religijų kūrėjai.
>>>
>>> Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu
>>> klasifikuotoju?
>>
>> Kas kam idomiau - labai jau skonio reikalas. Musie 99% pranašų/
>> religijos kūrėjų yra daug bejėgiškesni už kokį eilinį bibliotekininkystės
>> mokslo klasifikatorių. Statistika - žiaurus dalykas, o pranašų pilna
>> ne tik gatvėse bet ir psich. gydyklose.
> 
> Is statistikos lygiai taip pat ziauriai issitycioti tik mazutele problema.
>