Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Saulius
Data: 2009-08-10 19:09:32
Neskaitysiu as kruvos beletristiku. Tarkim tavo utopiniame pasaulyje be
valstybes gatveje is po nakties randamas nezinomo zmogaus lavonas su smurto
zymemis, kas vyktu toliau?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Čia tas pats kas atsakinėti į TSRS centro komiteto šyškos klausimus jam
papasakojus apie žmones, gyvenančius laisvėje: "tu geriau papasakok kas
panaikinus centro komiteto prievartos instituciją nuspręs, kam auginti
karves, o kam rugius, kas apsaugos, kad tavo nusipirkta mašina nesugestų
pirmą dieną, kas suplanuos kiek batų reikia turėti doram žmogui ir kas tuos
batus gamins tt." arba atsakinėti į vergvaldžio klausimą "kas pjaus
cukrašvendres jei panaikinsim vergiją?".

Nepaisant to, kad atsakymai į šiuos klausimus yra labai paprasti (dėl
teisinės sistemos mano supratimu geriausiai yra parašęs David Friedman
http://www.daviddfriedman.com/Academic/Anarchy_and_Eff_Law/Anarchy_and_Eff_Law.html
ir atsakymas į kritiką
http://www.daviddfriedman.com/Academic/Law_as_a_private_good/Law_as_a_private_good.html,
kitais, paprastesniais klausimais, prirašymų yra begalė, iš geresnių pvz.
http://www.mississaugatherapy.com/FDR_Books/FDR_4_Everyday_Anarchy.pdf ir
http://www.mississaugatherapy.com/FDR_Books/FDR_5_Practical_Anarchy.pdf),
niekas nesikeistų net jei atsakymų į juos nežinotų niekas. Žmones laikyti
vergovėje yra neteisinga ir civilizuotoje visuomenėje turi būti draudžiama
nepriklausomai nuo to ar žino kas nors kaip kitais būdais nupjauti
cukrašvendres ar ne. Lygiai taip pat civilizuotoje visuomenėje turi būti
draudžiama siekti ir bet kokių kitų tikslų (turėti lemputę, nuvažiuoti iki
jūros, turėti apsaugą, etc.) plėšiant taikius žmones grasinant jiems fiziniu
susidorojimu.

--
Doc