"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:h82ue8$75u$1@trimpas.omnitel.net... > > "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message > news:h82ah2$4bu$1@trimpas.omnitel.net... >> Zinoma daiktas beigi veiksmas yra kaip monetos aversas. >> Zodis/terminas/ideja yra tos pacios monetos reversas. >> Sudetinga kalbet su zmonem matanciais tik puse monetos, >> net fizikos studijos bejeges cia ka nors pakeist... >> > Filologinės grožybės... Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija? >> Moneta turi skaiciu ir herba, be herbo ta moneta metalo lauzas (brokas), >> gi tamsta tik apie skaicius pasakoti bandot. >> > Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės > struktūros, garantuojančios monetos likvidumą. Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura nubrezia vieningos mainu sistemos teritorija. >> Beje sioje vietoje is esmes galima atsakyt i kazkada Remigijaus uzduota >> klausima, kodel retas socialiniu mokslu atstovas gilinasi i tiksliuosius >> mokslus.. >> Tiesiog elementariai nera poreikio lyst i smulkmenas ju pasauleziuroje. >> > Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai, > vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena... > >> Grubiai sociuma galima aprasyt taip: >> >> Socialiniu mokslu atstovai uzduoda krypti kas turi but sukonstruota. >> Tiksliuju mokslu atstovai uzduoda krypti kaip tai turi but sukonstruota. > > Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota") > mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir > bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja > ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis > priverčia > daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o > tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija). Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia Lietuvoje bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju. >> Lingvistine ekvilibristika leidzia perduoti informacija tarp kas i kaip, >> taigi >> teigdamas " lingvistinė ekvilibristika - man neidomu, o pasauliui mažai >> reikšminga" >> jus greiciausiai visiskai teisus del "neidomu", taciau beviltiskai >> kliedite >> apie "mazai reiksminga", nes lygiai tokia pat (analogiska) klaida kaip ir >> socialiniu mokslu atstovu nesidomejimas tiksliais mokslais. >> > Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų pranašai > ar naujų religijų kūrėjai. Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu klasifikuotoju?