Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-07 17:26:22
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h82ue8$75u$1@trimpas.omnitel.net...

> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>
> Filologinės grožybės...

Reikia paveiksliuku? Ar yra kitas budas perduot informacija?

> Moneta tik metalo laužas (nu arba kolekcinis antikvaras) be socialinės
> struktūros, garantuojančios monetos likvidumą.

Toli grazu, moneta tiesiog vienetas mainams, socialine struktura nubrezia
vieningos mainu sistemos teritorija.

> Jei tau skirtumas tarp "pirma buvo žodis" ir tarp "pirma buvo daiktai,
> vėliau žmonės bandė (ir tebebando) juos užvardyt" yra smulkmena...

> Niekados niekur nebuvo sociumas valdomas ("užduoda", "sukonstruota")
> mokslų atstovų. Maksimum ką pasiekia mokslas - yra neįpareigoto ir
> bejėgio patarėjo vaidmuo (galingieji paklauso šnekų, kai nuobodžiauja
> ar kai reik piaro, bet daro tai, kas jiems patinka (arbą ką liaudis
> priverčia
> daryt). Mokslas išvis savo prigimtimi užsiima ne valdymu/konstravimu o
> tik analize (jei pajėgia, jei nepajėgia - tik klasifikacija).

Analize ir klasifikacija yra valdymo mechanizmai/irankiai. Cia Lietuvoje
bejegio patarejo, o taciau pasaulyje egzistuoja ir kitokiu variaciju.

> Reikšminga lygiai tiek pat ir lygiai taip pat kaip ir kokie dievų pranašai
> ar naujų religijų kūrėjai.

Tai vistik kas idomiau, but pranasu/religijos kureju ar bejegiu
klasifikuotoju?