Jie elementarus snarglini durniai - dar ish Kompanelos ir Mooro laiku neishlipe - su atitinkamu mentalitetu. Net Platono neikanda - delto visoki shudina anarchistini popsa ir teskaito. On 2009-08-10 14:52:31 +0300, "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> said: > A jiem 10 Dievo Įsakymų negirdėtas dalykas. > > "smokas" <nop@no.nop> wrote in message news:h5p1b8$g5o$1@trimpas.omnitel.net... >> Geras - vadinasi jei pazinotom DAUGIAU zmoniu, kurie fizine prievarta >> pateisina, tai taptu teiseta, objektyvu ir universalu? >> >> On 2009-08-10 14:45:07 +0300, "Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> said: >> >>> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message >>> news:h5p0pj$f74$1@trimpas.omnitel.net... >>>> mane jau dabar ownina SISTEMA. >>> >>> True. >>> >>>> nepasakyciau, kad man tai patinka. Bet nenoreciau to painioti su >>>> teisingumu. Nes teisingumas - subjektyvus dalykas. >>> >>> Subjektyvu reiškia, kad ta pati situacija gali būti skirtingų žmonių >>> vertinama skirtingai. Nepažįstu nei vieno žmogaus, kuris fizinės jėgos >>> panaudojimą prieš jį jei jis prieš tai prieš nieką fizinės jėgos >>> nenaudojo vertintų kaip teisingą veiksmą. Ir turiu pagrįstą manymą, >>> kad absoliuti dauguma žmonių fizinės jėgos panaudojimą prieš juos >>> vertina kaip neteisingą veiksmą. Todėl (ne)teisingumas yra universalus, >>> arba objektyvus. >>> >>>> Ar teisinga, kai vilkas papjauna ir suvalgo avi? >>> >>> Px. (Ne)teisingumo sąvoką galima naudoti tik kalbant apie protingus >>> gyvūnus. Vilkai ir avys vadovaujasi instinktais, ne protu, todėl jų >>> veiksmai negali būti nei teisingi, nei ne.