Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-20 10:24:23
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h6h95n$uac$1@trimpas.omnitel.net...
> Ui kaip tu čia protingai viską bandai nupiešti, net liūdna.
> Ekstrapoliacija sakai ?
> A bent suvoki kokiu galu tai galima čia prišriūbuoti ?

Tiksliai zinociau, jau senai buciau prisriubaves,
dabar paprasciausiai naudotis tenka kaip irankiu.

> Bent suvoki ką tai reiškia ?

O tamsta?

> Kiek penkmečių žmonijos darbingo amžiaus pabaigos vidurkis
> yra 60 metų?

I si klausima jums autoritetingai atsakys statistiniai duomenys apie zmoniu
amziaus trukme
skirtinguose laikmeciuose.

> Prie ko čia senovės Egiptas ? Mokykloj daba
> apie jį mokais ? :)

Mokykloj mokiaus pries xx metu  ir vis dar prisimenu, kai kaikas jau
sugebejo pamirst. Na taip,
skleroze daznas reiskinys modernioje visuomeneje.

> Kaip ti pagal tavi: buvo adomas su ieva, jie
> pridarė vaikų (daug daug vienu rozu), po 20 metų tie adomaičiai
> ėmė dirbti ir daugintis (irgi vienu rozu) ? :) Ir prasidėjo šitaip
> ciklas...

Sia zydu tautos istorija kam nors kitam paliksiu, cia tamsta matyt geriau
issistudijaves. Kai is zemdirbiu
kulturos kilusiam kaiptais nelygis i piemenu kulturos palikima gilintis...
savos uztenka sociai.
Beje primink man katra ten pridare tu vaiku, Lilit ar Ieva, primirsau jau.

> Ciklotronas lochotronas...

Kokiu dar idomiu tarptautiniu zodziu moki, gal sinchrofazotronas (zinau
zinau, ciklinis rezonansinis protonu greitintuvas) irgi tiks i kompanija?

> 30 metų - maždaug karta (tipo klausime "kiek kartų praėjo nuo...").
> T.y. maždaug kas tiek laiko tėvai veisimosi piką perduoda vaikams.

Tai lyg ir minejau ta pati, zingsnis tarp gimimu XXa V.Europoje, kaikuriais
laikotarpiais ir L:ietuvoje.
40 metu darbingas amzius, praejus 30 metu daugiau nei puse (dauguma, 3/4)
darbingo amziaus pilieciu
nuo laiko atskaitos tasko x bus pasikeitusi. Per 40 metu - praktiskai visi.
Tamstos megiami piemenys-klajokliai jau naudojo sia schema (40 metu klajoniu
po dykuma).