Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-18 09:50:46
Ciklas egzistuoja visuose sociumuose, tik jo realizacijos pakraipos
(technologine/ideologine/ect) skiriasi.
Trumpais periodais egzistuoja sociumai kurie penkmecio planu (ir pan)
pagalba sugeba atitrukt
nuo gamtos ciklu, taciau iki siolei visi tokie atitrukimai baigesi fiasko.

Musulmonu/indu/kinu/japonu sociumu pavyzdziu siulyciau privengti, musu
pasaulelyje (iprociuose/savivokoje)
pernelyg daug stereotipu panasiu i "musulmonas su barzda". O jei be barzdos?