Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-20 11:28:33
Kiek ji paaiskina kintancia realybe. Nes realybe - kintanti, dinamiska,
chaotiska.

P.s. padefoltu - cia isvis kazkoks kalbu kratinys, buk atsargus su tokiais
terminais,
nes rytu erdveje jis reiskia "pagal nutylejima", gi vakaru erdveje "trūkuma,
nepritekliu,
pasižadėjimų neįvykdymą, ne(į)mokėjimą, neatvykimą į rungtynes"
Mes kulturiskai tupim ant rubeziaus... niekieno zonoje.
P.p.s. idomi koreliacija "pagal nutyletus trukumus" gaunasi.