Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Dex
Data: 2009-08-10 15:12:42
Cia labai filosofiska. Net jei tie zmones mano, kad tai yra neteisinga,
tai dar nereiskia, kad tai yra neteisinga. Pats laikaisi tokios
nuomones, kad tikinciuju neteisinga teorija skaicius niekaip neirodo jos
teisingumo, ane?

Noriu pasakyti, kad zinau zmoniu, kuriu galvose buvo "prishikta", ir po
fizines prievartos panaudojimo jiems atsistate viskas (ar bent kazkas) i
vieta. Dabar jie sutinka!, kad tai buvo teisingas veiksmas (pvz gavimas
i snuki). Todel vadovautis vien tik lepaus gyvio (zmogaus) malonumo
reecptoriu sukeliamom nuotaikom (teisinga, kai niekas nenaudoja
prievartos pries mane, nes man taip PATINKA) manau yra kvaila. ;)

Dex

> Subjektyvu reiškia, kad ta pati situacija gali būti skirtingų žmonių
> vertinama skirtingai. Nepažįstu nei vieno žmogaus, kuris fizinės jėgos
> panaudojimą prieš jį jei jis prieš tai prieš nieką fizinės jėgos
> nenaudojo vertintų kaip teisingą veiksmą. Ir turiu pagrįstą manymą, kad
> absoliuti dauguma žmonių fizinės jėgos panaudojimą prieš juos vertina
> kaip neteisingą veiksmą. Todėl (ne)teisingumas yra universalus, arba
> objektyvus.

Bet jei own'eriui px ka galvoja vergai (nors jie ir visi jauciasi
neteisingai surankinti), tai kam tai rupi? :)