Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Doc
Data: 2009-08-11 23:16:56
Drįsčiau nesutikti - demokratinių diktatūrų atveju daugumai atrodo, kad
tokia diktatūra jiems yra naudinga. Autokratinių diktatūrų atveju mano
supratimu diktatoriai su kompanija daugumą paprasčiausiai priverčia paklusti
jėga, ir ta dauguma nesipriešina tik todėl, kad nemano, jog gali jėga
nugalėti diktatoriaus kariuomenę, o ne todėl kad manytų, jog tokia diktatūra
jiems yra naudinga.

--
Doc