Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Doc
Data: 2009-08-10 14:35:41
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:h5p0dt$eh8$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne.

"Ne" tai todėl, kad ją suprivatizavus duona atpigo ir nebeliko eilių prie
jos? Kokiu tada būdu privatizavus kelius jie pradėtų kainuoti brangiau ir
pasidarytų sunkiau prieinami nei kad kainuoja būdami centro komiteto
nuosavybe?

> Tu man kol kas pasakyk dėl šviesoforo. Tau vpadlu sustot prie jo ar ne?

Nesuprantu ką ten apie jį surašei, tai nelabai žinau ką ir atsakyti.

--
Doc