Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: amenox
Data: 2009-08-14 14:01:16
Jau idomu pasidare :). Is kur pas mane ginklai? Kas tokia "maza zmoniu
grupe"? Cia reik manyt musu diktaturos salygom valdzia ania? Ka daryti jei
ateis kita "siek tiek didesne zmoniu grupe" su pretenzijom mano "mazai
zmoniu grupei"? Cia as tavo teorija aiskinuos, demokratinej diktaturoj as
zinau kaip kas vyktu. :)